flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення стану роботи зі зверненнями громадян в ТУ ДСА України у Черкаській області області за період з 01 січня по 22 вересня 2023 року

22 вересня 2023, 14:10

Організація роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України у Черкаській області здійснюється відповідно  до вимог Конституції  України, Закону України "Про звернення громадян", Закону України   "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах  державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм  власності, в засобах масової інформації» (далі - Інструкція), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Реєстрація звернень та контроль за їх виконанням здійснюється провідним спеціалістом (по роботі зі  зверненнями та доступу до публічної інформації).

Усі звернення, що надходять до Територіального управління реєструються в день їх надходження згідно вимог Інструкції.

Особистий прийом та розгляд звернень громадян у режимі відеоконференції здійснюється згідно затвердженого графіку та запланованого часу прийому (наказ ТУ ДСА України у Черкаській області  від 31.08.2022 №52-ОД).

Реєстрація осіб, які бажають записатись на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференції здійснюється на Веб-порталі https//ck.court.gov.ua.

Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.

Після реєстрації, звернення того ж дня передається на розгляд  начальнику ТУ ДСА України у Черкаській області, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення, визначає виконавця звернення та дає йому конкретні вказівки. Якщо резолюцією начальника управління  виконання документа доручається декільком особам, то відповідальним за його виконання є той працівник, чиє прізвище вказано першим. Йому передається оригінал документа, а іншим – ксерокопія. Особа, яка вказана першим виконавцем, узагальнює інформацію та пропозиції інших виконавців і дає заявнику загальну відповідь. 

По фактах, наведених в зверненнях громадян, проводиться ретельна перевірка, про результати якої скаржникові (заявникові) надається мотивована обґрунтована відповідь та  роз’яснюються положення чинного законодавства.

Протягом поточного року станом на 22.09.2023 на особистий прийом до начальника управління звернулося 8 громадян. Згідно із наказом Територіального управління від 19.04.2022 № 21-ОД відповідальними за організацію проведення особистого прийому громадян у Територіальному управлінні ДСА України у Черкаській області, в тому числі в режимі відеоконференції визначено провідного спеціаліста (по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації) та інженерів регіональної служби підтримки в Черкаській області ДП «Інформаційні судові системи».

Відповідно до графіку особистого прийому громадян посадовими особами Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області, в тому числі у режимі відеоконференції начальником Територіального управління здійснюється особистий прийом громадян та в тому числі у режимі відеоконференцзвʼязку в другий та четвертий вівторок кожного місяця з 10.00 год. до 12.00 год.

На сайті Територіального управління Державної судової адміністрації у Черкаській області розміщено інформацію про графік особистого прийому особистого прийому громадян керівництвом Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області, в тому числі у режимі відеоконференції. Також, графіки прийому громадян розміщені на вебсайтах кожного місцевого загального суду Черкаської області.

Також,  станом на 22.09.2023 до Територіального управління надійшло 30 звернень громадян, у тому числі 15  скарг та 15 заяв.

У більшості випадків звернення надходять від громадяни щодо на їх думку неналежного виконання посадових обов’язків працівниками апаратів судів та щодо перевірки фактів правильності здійснення автоматизованого розподілу в місцевих загальних судах Черкаської області. У менший кількості громадяни звертаються про вжиття заходів та вирішення питань щодо здійснення судочинства в судах та на дії суддів. 

Відповіді на звернення громадян надані працівниками Територіального управління у межах повноважень управління та  у строки, визначені чинним законодавством.

Звернень від народних депутатів, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної  війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок  аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило. 

Порядок роботи із запитами на отримання публічної інформації  в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України у Черкаській області здійснюється відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Так, станом на 22.09.2023 до Територіального управління  надійшло 30 запитів на отримання публічної інформації. Відповіді запитувачам надані у строки визначені чинним законодавством.

Працівниками Територіального управління при розгляді звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації вживаються всі необхідні заходи щодо вирішення питань, які зазначені у зверненнях та у запитах.

Крім того, Територіальним управлінням постійно надається практична допомога місцевим загальним судам Черкаської області з питань розгляду звернень громадян.

Керівникам апаратів місцевих загальних судів Черкаської області  рекомендовано постійно вживати заходи щодо поліпшення та удосконалення організації роботи зі зверненнями, приділяти особливу увагу контролю за термінами розгляду звернень, веденням діловодства та організацією в судах особистого прийому громадян.