flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економічного розвитку

і торгівлі України

15.09.2014  № 1106

 

 

ЗВІТ

про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

7 від 23.09.2016 р.

 1. Замовник.

1.1. Найменування.

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

1.2. Код за ЄДРПОУ. 26261092.

1.3. Місцезнаходження. вул. Гоголя, буд. 316, м. Черкаси, 18015.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).

Кривошей Людмила Петрівна – головний спеціаліст по роботі з персоналом, секретар комітету з конкурсних торгів; адреса: вул. Гоголя,  буд. 316, каб. 131, м. Черкаси, 18015,  Україна, телефон (0472) 37-62-50, факс (0472) 373341 l_krivoshey@ck.court.gov.ua.

  2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

Процедура закупівлі не проводилася генеральним замовником в інтересах замовника.

2.1. Найменування.

2.2. Код за ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.

 

3. Предмет закупівлі.

3.1.Найменування предмета закупівлі.

Звукозаписувальні технічні засоби (апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення ДК 016:2010-26.40.3 [апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу ДК 021:2015-32330000-5]) (додаток 6 документації конкурсних торгів на закупівлю Звукозаписувальних технічних засобів).

 

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.

Кількість звукозаписувальних технічних засобів для закупівлі становить 8 (вісім) комплектів. 

 

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

вул. Гоголя, буд. 316, м. Черкаси, 18015.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

Жовтень - грудень 2016 р.

 

4. Процедура закупівлі. Відкриті торги.

 

5. Інформування про про процедуру закупівлі.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю.www.court.gov.ua.

5.2. Дата оприлюднення і номер  оголошення  про  проведення процедури   закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

29.07.2016 № 153341 № вісника державних закупівель  143(29.07.2016).

5.3. Дата  оприлюднення та  номер  повідомлення  про  акцепт пропозиції  конкурсних   торгів, розміщенного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

не публікувалось.

5.4. Дата і  номер  оголошення про результати процедури закупівлі, розміщенного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

не публікувалось.

5.5. Дата і  номер  оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю. Не публікувалось.

 

 6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. Відсутні.

6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

6.4. Місцезнаходження/ місце проживання.

 

 7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 
19 вересня 2016 року  до  10 год. 00 хв.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
19 вересня 2016 року,    11 год. 00 хв.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.Відсутні.

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів). Відсутні.

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення. Відсутні.

 

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.

 

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.

 

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.

                     

            11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).Відсутні.

           

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

12.1. Дата прийняття рішення. 19.09.2016 року.

12.2. Підстави.

Подано для участі в торгах менше двох пропозицій конкурсних торгів.

 

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та  наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону із зазначенням відповідних підстав.

13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону. Відсутні.

13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону. Відсутні.

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею17 Закону.Відсутні.

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника. Відсутні.

 

14. Інформація про укладену рамкову угоду.

14.1. Дата та номер рамкової угоди.

14.2. Учасники рамкової угоди.

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.

14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.

 

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

                                                           

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності                                                   Гапоненко Н.М.

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів та  судової

статистики                                                                                      Копитіна Т.Д

 

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                                Літус Н.Г.

 

Секретар комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст по роботі з персоналом                           Кривошей Л.П.

 

Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника ТУ ДСА України

у Черкаській області                      

Будченко Ю.М.                                                                            ______________