flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економічного розвитку

і торгівлі України

15.09.2014  № 1106

 

 

ЗВІТ

про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

8 від 04.11.2016

 1. Замовник.

 1.1. Найменування.

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

 1.2. Код за ЄДРПОУ. 26261092.

 1.3. Місцезнаходження: вул. Гоголя, буд. 316, м. Черкаси, 18015.

 1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Кривошей Людмила Петрівна – головний спеціаліст по роботі з персоналом, секретар комітету з конкурсних торгів; адреса: вул. Гоголя, 316, каб. 131, м. Черкаси,18015, телефон (0472) 37-62-50, факс (0472) 37-33-41 l_krivoshey@ck.court.gov.ua.

  

2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі. Процедура закупівлі не проводилася генеральним замовником в інтересах замовника.

 2.1. Найменування.

 2.2. Код за ЄДРПОУ.

 2.3. Місцезнаходження.

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.

 

3. Предмет закупівлі.

3.1.Найменування предмета закупівлі.

Системні блоки до персонального комп’ютера,  системний блок до сервера, монітори, пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам’ятовувальних пристроїв в одному корпусі, копіювальний апарат, сканер, принтери (машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016:2010-26.20.1 [персональні комп’ютери ДК 021:2015 - 30200000-1]).

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.

Лот № 1. Системні блоки до персональних комп’ютерів, системні блоки до серверів.

Системний блок до персонального комп’ютера – 75 шт.

Системний блок до сервера – 1 шт.

Лот № 2. Монітори, пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам’ятовувальних пристроїв в одному корпусі.

Монітор – 75 шт.

Клавіатура – 75 шт.

Маніпулятор - 75 шт.

Акустичні колонки  (комплект) – 75 шт.

Лот № 3 - Копіювальний аппарат, сканер, принтер.

Копіювальний апарат – 29 шт.

Сканер – 29 шт.

Принтер – 10 шт.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015.

 3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

Жовтень - грудень 2016 р.

 

4. Процедура закупівлі. Відкриті торги.

 

5. Інформування про про процедуру закупівлі.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю.www.court.gov.ua.

  5.2. Дата оприлюднення і номер  оголошення  про  проведення процедури   закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

29.07.2016 року № оголошення 153464 № вісника державних закупівель  143(29.07.2016).

     5.3. Дата  оприлюднення та  номер  повідомлення  про  акцепт пропозиції  конкурсних   торгів, розміщенного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 10.10.2016 року №165730 № вісника державних закупівель  193(10.10.2016).

      5.4. Дата і  номер  оголошення про результати процедури закупівлі, розміщенного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

03.11.2016 року №166737 № вісника державних закупівель  210(03.11.2016).

    5.5. Дата і  номер  оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю. Не публікувалось.

 

 6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 2.

6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА»,

Приватне підприємство «КПК Сервіс».

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 37715654,

36994854.

            6.4. Місцезнаходження/ місце проживання:

вул.Піонерська, буд.54, м.Черкаси, 18015.

вул.Б.Хмельницького,52, м.Черкаси, 18015

 7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

   7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 
20 вересня 2016 року  до 10.00 год.           
         7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 
20 вересня 2016 року   11.00 год.   
               7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. 6.

    7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів). Відсутні.

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.

Лот № 1.

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА – 856 266,74 грн.з ПДВ.

Приватне підприємство «КПК Сервіс» – 855 184,47 грн. з ПДВ.

 

Лот № 2.

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА – 207 067,79 грн. з ПДВ.

Приватне підприємство «КПК Сервіс» – 201 698,34 грн. з ПДВ.

 

Лот № 3

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА – 613 600,42 грн. з ПДВ.

Приватне підприємство «КПК Сервіс» – 573 157,09 грн. з ПДВ.

 

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення. Відсутні.

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

Лот №1.

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

855 184,47 грн. з ПДВ.

(цифрами)

Вісімсот п’ядесят п’ять тисяч сто вісімдесят чотири грн. 47 коп.

(словами)

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

856 266,74 грн з ПДВ;

(цифрами)

Вісімсот п’ятдесят шість тисяч двісті шістдесят шість грн. 74 коп.

                (словами)

Лот №2.

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

201 698,34 грн. з ПДВ.

(цифрами)

Двісті одна тисяча шістсот дев’яносто вісім  грн. 34 коп.

(словами)

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

207 067,79 грн з ПДВ;

(цифрами)

Двісті сім тисяч шістдесят сім грн. 79 коп.

                (словами)

Лот №3.

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

573 157,09 грн. з ПДВ.

(цифрами)

П’ятсот сімдесят три тисячі сто п’ятдесят сім грн. 09 коп.

(словами)

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

613 600,42 грн з ПДВ;

(цифрами)

Шістсот тринадцять тисяч шістсот грн. 42 коп.

                (словами)

 

               

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 06.10.2016 року.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

Приватне підприємство «КПК Сервіс».

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 36994854.

            9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. вул.Б. Хмельницького, 52, м.Черкаси, 18015.

т/ф (0472) 31-35-69.

 

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 02.11.2016 року., 1 630 039,90 грн. з ПДВ.

(цифрами)

(Один мільйон шістсот тридцять тисяч тридцять дев’ять  грн. 90 коп.)

 

 

            11. Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).Відсутні.

           

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

12.1. Дата прийняття рішення.

12.2. Підстави.

 

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та  наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону із зазначенням відповідних підстав.

  13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону.

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА»,

Приватне підприємство «КПК Сервіс».

  13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону. Відсутні

               13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею17 Закону.

Приватне підприємство «КОМПАНІЯ ДІАВА»,

Приватне підприємство «КПК Сервіс».

 13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника. Відсутні.

 

14. Інформація про укладену рамкову угоду.

14.1. Дата та номер рамкової угоди.

14.2. Учасники рамкової угоди.

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.

14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.

 

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Гапоненко Н.М.                                                           

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів та судової статистики

Копитіна Т.Д.                                                           

 

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Літус Н.Г.                                                         

 

Секретар комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст по роботі з персоналом

Кривошей Л.П.                                                        

 

Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника ТУ ДСА у Черкаській області

Будченко Ю.М.                                                                    _____________________