flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Тендерна документація

  

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням тендерного комітету

Протокол № 8

від  08 листопада 2016 року

Голова тендерного комітету

____________ Ю. М. Будченко

        м.п.

 
 
 
 
 
 
 
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
на закупівлю
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані – за кодом ДК 016:2010 06.20.1 (природний газ – за кодом CPV за ДК 021:2015 09123000-7
(природний газ)
 
Процедура закупівлі – відкриті торги
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2016 рік

Розділ І. Загальні положення

1

Терміни, які вживаються в тендерній документації

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі

2

Інформація про замовника торгів

 

2.1

повне найменування

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області

2.2

місцезнаходження

вулиця Гоголя, будинок 316, м. Черкаси, 18015

2.3

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками

Копитіна Тетяна Дмитрівна – завідувач сектором організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики, член тендерного комітету, адреса: вул. Гоголя,  буд. 316, каб. 131, м. Черкаси, Україна, 18015,  телефон (0472) 32-86-74, факс (0472) 373341 t_koputina@ck.court.gov.ua

3

Процедура закупівлі

відкриті торги

4

Інформація про предмет закупівлі

 

4.1

назва предмета закупівлі

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані – за кодом  ДК 016:2010 06.20.1. 
(природний газ – за кодом CPV за ДК 021:2015 09123000-7 
(природний газ)

4.2

опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції

Лот № 1:

Городищенський районний суд Черкаської області,

Драбівський районний суд Черкаської області,

Золотоніський міськрайонний суд Черкаської області,

Катеринопільський районний суд Черкаської області,

Корсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області,

Монастирищенський районний суд Черкаської області,

Смілянський міськрайонний суд,

Тальнівський районний суд Черкаської області,

Чорнобаївський районний суд Черкаської області.

 

Лот № 2:

Маньківський районний суд Черкаської області.          

4.3

місце,

кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

Лот № 1:

вул. Першого Травня, 9, м. Городище, Черкаської області, 19500,

вул. Шевченка, 13, м. Драбів, Черкаської області, 19800,

вул. Шевченка, 76, м. Золотоноша, Черкаської області, 19700

вул. Вільного Козацтва 38, смт Катеринопіль, Черкаської області, 20500,

вул. Гагаріна, 61/4, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області, 19400,

вул. Соборна, 98, м. Монастирище, Черкаської області, 19100,

вул. Пилипа Орлика, 15, м. Сміла, Черкаської області, 20700,

вул. Соборна, 42, м. Тальне, Черкаської області, 20400,

вул. Центральна, 134, смт Чорнобай, Черкаського району, 19900

122 тис. м³

Лот № 2

вул. Соборна, 8, смт Маньківка, Черкаської області, 20100.

15 тис. м3

4.4

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

Січень – грудень 2017 р.

5

Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

6

Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції

Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах або євро. При розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до долара або євро, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій.

7

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції

Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Тендерна пропозиція, яка підготовлена Учасником-резидентом України, викладається українською мовою.

Тендерна пропозиція, яка підготовлена Учасником-нерезидентом України може бути складена іншою мовою, при цьому повинна мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст викладений українською мовою.

Розділ ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації

1

Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації

Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом 3 робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів

2

Унесення змін до тендерної документації

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж 7 днів.

Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону

Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

1

Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з наступними пронумерованими документами у кольоровому сканованому вигляді. Всі сторінки тендерної пропозиції мають містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та скріплені печаткою* (за винятком сторінок оригіналів, виданих іншими установами):

·                  реєстром документів;

·                  формою "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток №1). В ціні тендерної пропозиції учасник враховує ПДВ, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування та усі інші витрати. Ціну за одиницю товару без ПДВ учасник повинен зазначати тільки з двома знаками після коми;

·                  документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;

·                  інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 закону (Додаток 2 до тендерної документації);

·                  інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2);

·                  інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) (Додаток 5 до тендерної документації);

·                  листом-підтвердженням в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю, згідно з Додатком 4 до тендерної документації;

·                  повноваження щодо підпису договору підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом;

·                  документальним підтвердженням іншим вимогам Замовника (згідно Додатку 2 до тендерної документації).

·                  кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію

 

* Ця вимога не стосується Учасників, які не мають печатки.

2

Забезпечення тендерної пропозиції

Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

3

Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції

Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

4

Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними

Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.

Учасник має право:

відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;

погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.

5

Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16  та вимоги, установлені статтею 17 Закону

Кваліфікаційні критерії до учасників:

Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.

Замовником встановлено такі кваліфікаційні критерії:

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 2 договорів поставки (купівлі-продажу, тощо). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори аналогічні до предмету закупівлі та технічного завдання;

- наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).

Перелік документального підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям зазначається Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації.

Відповідно до статті 17 Закону:

1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;

4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;

8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";

10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.

Інформація про спосіб підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, для учасників зазначена в Додатку 2 до тендерної пропозиції.

Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.

Примітка:

У разі неподання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

6

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації.

7

Інформація про субпідрядника

Не передбачено

8

Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Розділ ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції

1

Кінцевий строк подання тендерної пропозиції

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:    09 год. 00 хв. 24.11.2016.

Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.

Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.

2

Дата та час розкриття тендерної пропозиції

Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів

Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції

1

Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію

Критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є:

ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).

Ціна пропозиції повинна:

- включати всі витрати на сплату податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, на страхування та  усі інші витрати;

- бути визначена на момент подання тендерної пропозиції з урахуванням чинного законодавства України без будь-яких посилань, обмежень або застережень;

- не включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів.

 

Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, сертифікатів на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів.

Методика оцінки тендерних пропозицій:

Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.

Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.

Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.

Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.

У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.

Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.

За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

2

Інша інформація

У разі, якщо згідно з чинним законодавством країни іноземного учасника, в учасника закупівлі відсутня можливість надати документ, передбачений цією тендерною документацією, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про вищезазначені обставини та підтвердити інформацію, що вимагається, шляхом надання іншого документу.

 

У разі, якщо в учасника відсутня можливість надати документ, що  вимагається цією тендерною документацією, який не передбачений чинним законодавством України, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про вищезазначені обставини з посиланням на законодавчу норму, а також підтверджує інформацію, що вимагається, шляхом надання іншого документу.

 

У разі якщо учасник не є платником ПДВ, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про те, що він не є платником ПДВ.

 

Фізичні особи у складі тендерних пропозицій не надають документи, вимоги щодо надання яких стосуються юридичних осіб.

 

Проект договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) представлений учаснику для ознайомлення, тому заповнювати та включати його до складу тендерної пропозиції учаснику не потрібно.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

 

У разі виникнення у учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, то при вирішенні останніх замовник та учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України.

3

Відхилення тендерних пропозицій

Для правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та може спричинити відхилення тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації  та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

 

Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) переможець:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

 

Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

 

У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю

1

Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги в разі:

·                  відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

·                  неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

·                  порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;

·                  подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома Учасниками – менше трьох пропозицій;

·                  допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома Учасниками – менше трьох пропозицій;

·                  відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом;

 

про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.

 

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:

·                  якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

·                  якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;

·                  скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

 

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім Учасникам електронною системою закупівель.

2

Строк укладання договору

Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.

Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

3

Проект договору про закупівлю

Проект договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до тендерної документації.

Учасник повинен подати в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження в довільній формі згоди з Проектом договору про закупівлю.

Проект договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення, тому заповнювати та включати його до складу тендерної пропозиції учаснику не потрібно.

4

Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.

Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

5

Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув

6

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору не передбачено.