flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол № 43 засідання комітету з конкурсних торгів

  

ПРОТОКОЛ № 43

засідання комітету з конкурсних торгів територіального управління державної судової адміністрації України у Черкаській області

 

затвердження змін до документації конкурсних торгів

 

26.08.2016 р.                                                             12-00 за Київським часом

 

Присутні:

Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника управління

Будченко Ю.М.

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Гапоненко Н.М.                            

Члени комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Літус Н.Г.

Секретар комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст по роботі з персоналом

Кривошей Л.П.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1. Затвердження змін до документації конкурсних торгів за процедурою відкритих торгів для закупівлі:

1. Паперу для ксероксів, паперу для записів, сегрегаторів, швидкозшивачів, папок, книг канцелярських, конвертів, листівок, інших канцелярських  виробів з паперу (Вироби канцелярські, паперові  ДК 016:2010-17.23.1

[Дрібне канцелярське приладдя ДК 021:2015-30197]);

2. Звукозаписувальних технічних засобів (апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення ДК 016:2010-26.40.3 [апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу ДК 021:2015-32330000-5])

3. Системні блоки до персонального комп’ютера,  системний блок до сервера, монітори, пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам’ятовувальних пристроїв в одному корпусі, копіювальний апарат, сканер, принтери (машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016:2010-26.20.1 [персональні комп’ютери ДК 021:2015- 30200000-1])

 

 

            2. Визначення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

 

СЛУХАЛИ:

1. Голова комітету з конкурсних торгів Будченко Ю.М. надав присутнім проекти змін до документації  конкурсних торгів для проведення трьох процедур відкритих торгів та запропонував присутнім на засіданні членам комітету з конкурсних торгів подати свої пропозиції або внести зауваження щодо змісту проектів змін до документації конкурсних торгів за процедурою відкритих торгів.  

2. ч.2 статті 23  Закону визначено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім робочих днів з дня оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Враховуючи вищевикладене, строк для подання пропозицій конкурсних торгів пропонується встановити для процедури відкритих торгів по:

1. Паперу для ксероксів, паперу для записів, сегрегаторів, швидкозшивачів, папок, книг канцелярських, конвертів, листівок, інших канцелярських  виробів з паперу (Вироби канцелярські, паперові  ДК 016:2010-17.23.1 [Дрібне канцелярське приладдя ДК 021:2015-30197]) до 16.09.2016р. 10:00 год.

2. Звукозаписувальних технічних засобів (апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення ДК 016:2010-26.40.3 [апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу ДК 021:2015-32330000-5]) до 19.09.2016р. 10:00 год.

3. Системні блоки до персонального комп’ютера,  системний блок до сервера, монітори, пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам’ятовувальних пристроїв в одному корпусі, копіювальний апарат, сканер, принтери (машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016:2010-26.20.1 [персональні комп’ютери ДК 021:2015- 30200000-1]) до 20.09.2016р. 10:00 год.

Після обговорення шляхом поіменного голосування,  присутні члени комітету конкурсних торгів підтримали (зауважень та пропозицій не вносилось) та затвердили документацію конкурсних торгів за трьома процедурами відкритих торгів, затвердили строк подання пропозицій конкурсних торгів за трьома процедурами відкритих торгів:

1. Паперу для ксероксів, паперу для записів, сегрегаторів, швидкозшивачів, папок, книг канцелярських, конвертів, листівок, інших канцелярських  виробів з паперу (Вироби канцелярські, паперові  ДК 016:2010-17.23.1 [Дрібне канцелярське приладдя ДК 021:2015-30197]) до 16.09.2016р. 10:00 год.

2. Звукозаписувальних технічних засобів (апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення ДК 016:2010-26.40.3 [апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу ДК 021:2015-32330000-5]) до 19.09.2016р. 10:00 год.

3. Системні блоки до персонального комп’ютера,  системний блок до сервера, монітори, пристрої введення та виведення, що мають або не мають запам’ятовувальних пристроїв в одному корпусі, копіювальний апарат, сканер, принтери (машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016:2010-26.20.1 [персональні комп’ютери ДК 021:2015- 30200000-1])  до 20.09.2016р. 10:00 год.

 

Голова комітету з конкурсних торгів  Будченко Ю.М.                        ТАК

Заступник голови комітету з конкурсних торгів Гапоненко Н.М.   ТАК

Член комітету з конкурсних торгів Літус Н.Г.                                      ТАК

Секретар комітету з конкурсних торгів Кривошей Л.П.                     ТАК

 

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити зміни до документації  конкурсних торгів для закупівлі за процедурою відкритих торгів та затвердити строк подання пропозицій конкурсних торгів:

 

О 13 год.00 хв.  засідання комітету з конкурсних торгів було завершено.

 

Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника управління

Будченко Ю.М.                                                             ____________________

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Гапоненко Н.М.                                                           ___________________

 

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Завідувач сектором організаційного забезпечення діяльності судів,

судової статистики та інформаційних технологій

Копитіна Т.Д.                                                              __________________

 

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Літус Н.Г.                                                                      ___________________

 

Секретар комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст по роботі з персоналом

Кривошей Л.П.                                                                 __________________