flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економічного розвитку

і торгівлі України

15.09.2014  № 1106

 

 

ЗВІТ

про результати проведення переговорної процедури закупівлі

19 від 31.08.2015

 

1. Замовник.

1.1. Найменування.

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

1.2. Код за ЄДРПОУ. 26261092.

1.3. Місцезнаходження. буд. 316, вул. Гоголя, м. Черкаси, 18015.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).

Кривошей Людмила Петрівна – секретар комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, адреса: каб. 131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015,  телефон: (0472) 37-62-50, факс (0472) 373341, адреса електронної пошти: l_krivoshey@ck.court.gov.ua.

 

               2. Предмет закупівлі. 

2.1. Найменування.

ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування  (ДК 016-2010: 95.11.1)

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.

 2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 

Корсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області

 2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

серпень – грудень 2015 року.

 

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі. www.court.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

05.08.2015 року № вісника 308(05.08.2015) № оголошення  174874.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 05.08.2015 року № вісника 308(05.08.2015) № оголошення  174874/1.

 3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

12.08.2015 року № вісника 313(12.08.2015) № оголошення  178679.

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

02.09.2015 року № вісника 327(02.09.2015) № оголошення  190021.

 

 4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 27.07.2015.

 

 5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).

27.07.2015 року 8-15 год. м.Черкаси ТУДСА України у Черкаській області

 

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):         

5700,00 грн. без ПДВ.  П’ять тисяч сімсот  грн. 00 коп.

(цифрами)                                           (словами)

 

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

ФОП Висоцький Андрій Васильович.

7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 2406807390

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

вул. Декабристів, 12, м. Корсунь-Шевченківський, Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області, 19400.

 

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 27.08.2015 року.

 

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі. Не відмінялись.

 

 10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель". В документації не вимагалось.

 

 11. Інша інформація.

 

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності                                                  Гапоненко Н.М.

Члени комітету з конкурсних торгів:

Завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів, судової

статистики та інформаційних технологій                                 Копитіна Т.Д.

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності                                                             Літус Н.Г.

Секретар комітету з конкурсних торгів:

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності                                                   Кривошей Л. П.

 

Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника                                                                                        

Будченко Ю.М.                                                                   _________________