flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол обрання переможця конкурсних торгів

ПРОТОКОЛ

обрання переможця конкурсних торгів

 

№ 87

 

 

  «07» серпня 2015                                                                             м. Черкаси

 

 

Присутні:

 

Будченко Юрій Михайлович -  начальник територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області, голова комітету з конкурсних торгів.

Літус Наталія Геннадіївна - головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, обліку та звітності, член комітету з конкурсних торгів;

Кривошей Людмила Петрівна – головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, обліку та звітності, серетар комітету з конкурсних торгів;

 

Порядок денний:

 

1.Обрання переможця конкурсних торгів щодо закупівлі – ДК 016-2010: 95.11.1  Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування.

СЛУХАЛИ:

 

Будченка Ю.М.- голова комітету з конкурсних торгів,  який ознайомив присутніх з порядком денним та повідомив про те, що відповідно до попередніх переговорів з учасником торгів з ФОП Павленком Олегом Федоровичем представник від учасника торгів подав всі документи, які визначені в ст.16 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.

Кривошей Л.П. секретар комітету з конкурсних торгів зазначила, що на підставі ч.1 ст.39 . ЗУ «Про здійснення державних закупівель» , замовник торгів, що планує провести закупівлю за переговорною процедурою проводить переговори з претендентами (учасниками) та перевіряє документи учасників про відповідність їх  кваліфікаційним критеріям. Представник учасника подав на розгляд комітету з конкурсних торгів пакет документів згідно вимог ст.16 ЗУ «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до поданих документів ФОП Павленком Олегом Федоровичем: відповідають встановленим критеріям, мають досвід виконання аналогічних договорів, потужну матеріально-технічну базу, трудовий потенціал.

         Голова комітету запропонував обрати переможцем конкурсних торгів по закупівлі послуг з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування ФОП Павленка Олега Федоровича, заключити договір на суму 5000,00 грн.

Літус Н.Г., член комітету з конкурсних торгів,  повідомила присутніх про те, що відповідно до ч.3 ст.39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», загальний строк для визначення переможця переговорної процедури закупівлі не повинен перевищувати 5 днів з дня публікування у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель інформації про застосування переговорної  процедури закупівлі. Замовник  акцептує пропозицію за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в день визначення переможця.

Члени комітету з конкурсних торгів, беручи до уваги терміновість та нагальну потребу у проведенні закупівлі, шляхом голосування  підтримали пропозицію голови конкурсних торгів одноголосно «ЗА».

 

ВИРІШИЛИ:

Визначити переможцем переговорної процедури закупівлі  ФОП Павленка Олега Федоровича.

Заключити договір  на суму    5000,00 грн.

 

Голова  комітету з конкурсних торгів:

начальник територіального управління

Державної судової адміністрації України

у Черкаській області

Будченко Ю.М.                                                               ___________________

Заступник голови комітету з конкурсних торгів:

Начальник відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності

Гапоненко Н.М.                                                           ___________________

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів, судової

статистики та інформаційних технологій

Копитіна Т.Д.                                                            ___________________

 

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності

Літус Н.Г.                                                                        ___________________

 

Секретар комітету з конкурсних торгів

Головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, обліку та звітності

Кривошей Л.П.                                                               ___________________