flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Додатки до запиту цінових пропозицій

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економічного розвитку

і торгівлі України

15.09.2014  № 1106

 

 

ЗАПИТ

цінових пропозицій

 

 1. Замовник.

 

 1.1. Найменування. Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

 1.2. Код за ЄДРПОУ. 26261092.

 1.3. Місцезнаходження. буд. 316, вул. Гоголя, м. Черкаси, 18015.

 1.4. Реєстраційний рахунок замовника. 35228101003652, ГУДКС У в Черкаській області, МФО 854018.

 1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Гапоненко Наталія Михайлівна – заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності; секретар комітету з конкурсних торгів; адреса: каб. 131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015,  телефон (0472) 37-62-50, факс (0472) 373341 n_gaponenko@ck.court.gov.ua.

 2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.

 3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю. www.court.gov.ua.

 4. Інформація про предмет закупівлі.

 4.1. Найменування предмета закупівлі. Послуги систем безпеки ДК 016-2010: 80.20.1 (послуги з охорони приміщень місцевих загальних судів Черкаської області).

 4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри.

Лот №1: Будинок правосуддя м. Черкаси та підземний гараж (Придніпровський районний суд міста Черкаси,  Соснівський районний суд міста Черкаси , Черкаський районний суд).

Лот №2: приміщення у будівлі Золотоніського міськрайонного суду.

Лот №3: приміщення у будівлях Смілянського міськрайонного суду.

Лот №4: приміщення у будівлях  Уманського міськрайонного суду.

Лот №5: приміщення у будівлі  Канівського міськрайонного суду.

Лот №6: приміщення Христинівського районного суду.

Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі: Додаток 5.

 4.3. Місце поставки товарів або надання послуг.

   Лот №1: - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015.
   Лот №2: - вул. Шевченка, 76, м. Золотоноша, Черкаська обл., 19700.
   Лот №3: вул. Патріса Лумумби, 15, вул. Свердлова, 94, вул. Канарського, 19, м. Сміла,  Черкаська обл., 20700.
   Лот №4: - вул. Коломенська, 18, вул. Садова, 5, м. Умань, Черкаська обл., 20300.
   Лот №5:– вул. Леніна, 88, м. Канів, Черкаська обл.
   Лот №6:– вул. Леніна, 27А, м. Христинівка, Черкаська обл., 20000.

 4.4. Строк поставки товарів або надання послуг.

до 31 грудня  2015 року.

           5.Основні умови договору. Відповідно до розділу IX Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197–VIІ та згідно з вимогами, зазначеними в Додатку 6 до запиту цінових пропозицій.
 6.Строк дії цінових пропозицій. 120 календарних днів з дати розкриття.

 7. Подання цінових пропозицій.

 7.1. Місце та спосіб подання. Каб.131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015.

 7.2. Строк. 17.04.2015 до10-00год.

 8. Розкриття цінових пропозицій.

 8.1. Місце.каб. 122, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015.

 8.2. Дата. 17.04.2015.

 8.3. Час. 11-00

 9. Додаткова інформація.

Інструкція учасникам торгів (Додаток 1).
Форма цінової пропозиції (Додаток 2).
Інформація про учасника (Додаток 3).

Перелік документів,  які повинен надати учасник для виключення  підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (Додаток 4).

Вимоги до технічних, якісних характеристик  предмету закупівлі (Додаток 5).
Основні умови договору (Додаток 6).
Критерії та методика оцінки цінових пропозицій (Додаток 7).
 

 

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів                                 Ю.М.Будченко

  

 
 
 
 
 
                                         Додаток № 1
                       до запиту цінових пропозицій
 
 
 

Інструкція
учасникам конкурсних торгів
 
1.    Загальні положення
1.1.                   Керуючись Законом України від 01.06.2010 № 2289-VІ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області запрошує прийняти участь у конкурсних торгах на закупівлю послуг систем безпеки за процедурою запиту цінових пропозицій та за умовами, визначеними в цій Інструкції учасникам торгів.

1.2.            Під час проведення процедури запиту цінових пропозицій цінові пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

1.3.             Обсяги закупівлі послуг систем безпеки визначені в Додатку  5 до цієї інструкції.

1.4.            Кожний учасник подає свої цінові пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому у належно оформленому вигляді згідно з вказаними нижче вимогами.  Кожний учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію. Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

1.5.            Відповідно до Інструкції учасникам торгів, учасники повинні відповідати вимогам, що визначені у запиті цінових пропозицій.

1.6.            Всі повідомлення і заяви замовника і учасників, що стосуються проведення процедури закупівлі, повинні бути викладені в письмовій формі та направлені в порядку, встановленому чинним законодавством та цією Інструкцією учасникам торгів.

 

2.    Надання роз’яснень

2.1.            Учасник, який отримав запит цінових пропозицій, має право не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 2 (двох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано запит цінових пропозицій.

2.2.            Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до запиту цінових пропозицій, продовживши строк подання та розкриття пропозицій не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було надано запити цінових пропозицій.

2.3.            У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту запиту цінових пропозицій або несвоєчасного внесення до нього змін, замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було надано запит цінових пропозицій.

2.4.            Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

2.5.            Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог запиту цінових пропозицій з боку осіб, які отримали запити, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

2.6.            У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в запиті цінових пропозицій, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

 

 

3.    Мова пропозиції

3.1.            Цінова пропозиція та всі документи, що включаються до неї, подаються учасниками торгів українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

3.2.            Якщо учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

 

4.    Зміст пропозиції

4.1.            Пропозиція, яка подається учасником, повинна містити:

1)                 форму «Цінова пропозиція» згідно Додатку  2;

2)                 інформація про учасника згідно Додатку  3;

3)                 документи для виключення підстав визначених в ст. 17 Закону, Додаток 4;

4)                 довідка про технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що пропонуються учасником для закупівлі, згідно вимог Додатку 5;

5)                 основні (істотні) умови Договору згідно Додатку  6.

5.    Валюта пропозиції

5.1.            Валютою цінової пропозиції є національна валюта України - гривня.

5.2.            Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю.

6.    Ціна пропозиції

6.1.            Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види витрат на поставку товару, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована учасником в ціні пропозиції вартість окремих витрат, замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції. В ціновій пропозиції зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Цінова пропозиція» (Додаток № 2 до запиту цінових пропозицій). Якщо ціна пропозиції не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в запиті цінових пропозицій, такі витрати повністю покладаються на учасника.

6.2.            До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

6.3.            Учасники самостійно несуть усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням цінової пропозиції (у тому числі за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю), а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату закупівлі.

 

7.    Строк дії цінових пропозицій

7.1.            Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій.

7.2.            До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії цінової пропозицій.

7.3.            Учасник має право:

-            відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення (якщо зазначене забезпечення вимагалось замовником);

-            погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції та наданого забезпечення цінової пропозиції.

8.    Оформлення та подання цінових пропозицій

8.1.            Для правильного оформлення цінової пропозиції кожен учасник вивчає інструкції, рекомендації, форми, строки, терміни, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, наведені у запиті цінової пропозиції та Інструкції учасникам торгів.

8.2.            Неспроможність подати всю інформацію, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

8.3.            Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника у запечатаному конверті скріплена печаткою[1].

8.4.            По кожному лоту предмету закупівлі пропозиція конкурсних торгів формується окремо і подається в окремо запечатаному конверті

8.5.            Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію. Отримана цінова пропозиція вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.

8.6.            Усі сторінки цінової пропозиції повинні бути прошиті та пронумеровані. Місце прошивки на останньому аркуші пропозиції повинно бути проклеєно, містити напис про кількість сторінок та підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитки печатки[2] учасника.

8.7.            Відповідальність за помилки у документах цінової пропозиції несе виключно учасник.

8.8.            Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника-юридичної особи підтверджується одним із наступних документів: протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.

8.9.            Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника-фізичної особи підтверджується одним із наступних документів: копією паспорту, копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, довіреністю, дорученням тощо.

8.10.        Пропозиція запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі1.

8.11.        На конверті повинно бути зазначено:

-            повне найменування і місцезнаходження замовника;

-            назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, номер лоту (якщо предмет закупівлі ділиться на лоти), номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

-            повне найменування  учасника процедури закупівлі (для фізичних осіб-прізвище, ім’я, по батькові), його місцезнаходження (місце проживання), код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код), номери контактних телефонів;

-           маркування написом: «Не відкривати до 11 год. 00 хв. 17 квітня 2015 р.».

8.12.        Якщо конверти, що містять цінову пропозицію, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до зазначених вище вимог, замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту цінової пропозиції до моменту її офіційного розкриття.

8.13.        Отримана цінова пропозиція вноситься замовником до реєстру отриманих цінових пропозицій.

8.14.        Усі документи, що вимагаються відповідно до Інструкції учасникам торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

8.15.        Під час проведення процедури закупівлі замовником не вимагається від учасників внесення ними забезпечення цінової пропозиції.

 

9.    Кінцевий строк подання пропозицій

9.1.            Цінові пропозиції подаються особисто або поштою на адресу замовника.

            Місце подання цінових пропозицій: каб.131, вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015.  

            Кінцевий строк подання цінових пропозицій: 17 квітня 2015 року,  10 год. 00 хв.

9.2.            Цінові пропозиції повинні бути подані учасником та одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення торгів.

9.3.            При поданні цінових пропозицій поштою, пропозиція вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення торгів.

9.4.            Цінові пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

 

10.  Внесення змін або відкликання цінових пропозицій

10.1.        Учасник має право внести зміни або відкликати свою цінову пропозицію до закінчення строку її подання.

10.2.        Такі зміни чи заява про відкликання цінової пропозиції враховуються у разі, коли вони отримані Замовником до закінчення строку їх подання.

10.3.        Повідомлення про зміни або відкликання цінової пропозиції готується учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності до вимог, що передбачені Інструкцією учасникам торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання цінових пропозицій.

10.4.        Після закінчення кінцевого терміну подання цінових пропозицій, внесення змін до пропозиції не дозволяється. У винятковому випадку на запит замовника учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

 

11.  Місце, дата та час розкриття пропозицій

11.1.        Місце розкриття цінових пропозицій: каб.122, вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015.   

           Дата та час розкриття пропозицій: 17 квітня 2015 року, 11 год. 00 хв.

11.2.        Розкриття цінових пропозицій здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення торгів.

11.3.        До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції.

11.4.        Конверти, які позначені написом «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Цінові пропозиції, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з вимогами Інструкції учасникам торгів, не відкриваються.

11.5.        За підроблення документів учасник несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

11.6.        Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття цінових пропозицій. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

11.7.        Під час розкриття цінових пропозицій перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених Інструкцією учасникам торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної цінової пропозиції. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття цінових пропозицій.

11.8.        Протокол розкриття цінових пропозицій складається у день розкриття цінових пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. Протокол підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття цінових пропозицій.

11.9.        Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття цінових пропозицій надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

11.10.    Протокол розкриття цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

12.  Розгляд цінових пропозицій

12.1.        Замовник може попросити учасника розтлумачити або прокоментувати його цінову пропозицію з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.

12.2.        Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування цінової пропозиції, яка не відповідає формальним вимогам Інструкції учасникам торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

12.3.        Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої цінової пропозиції.

12.4.        До детального оцінювання пропозицій замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-          підписана належним чином;

-          відповідає вимогам Інструкції учасникам торгів.

12.5.        Ціновою пропозицією, що відповідає вимогам Інструкції учасникам торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами Інструкції учасникам торгів.

12.6.        Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

12.7.        Після перевірки цінових пропозицій на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам Інструкції учасникам торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

12.8.        Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 5 (п’яти) днів з дня розкриття цінових пропозицій.

12.9.        Оцінка здійснюється на основі Методики оцінки, яка передбачена Додатком 7 до Інструкції учасникам торгів.

 

 

13.  Виправлення арифметичних помилок

13.1.        Цінові пропозиції, визначені як такі, що відповідають вимогам запиту цінових пропозицій, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:

-       при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

-       при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

13.2.        Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи учасника на такі виправлення.

13.3.        Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його цінова пропозиція відхиляється.

 

14.  Відмова в участі у процедурі закупівлі

14.1.        Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити цінову пропозицію учасника, у разі якщо:

1)                 він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 

2)                 учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3)                 виявлено факт участі учасника у змові;

4)                 фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

5)                 службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6)                 цінова пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

7)                 учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;

8)                 учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити цінову пропозицію учасника, у разі якщо:

1)                 учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

2)                 учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

14.2.        Інформація про відхилення цінової пропозиції із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

15.  Відхилення цінових пропозицій

15.1.        Замовник відхиляє цінову пропозицію, у разі якщо:

1)                 учасник не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

2)                 наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

3)                 цінова пропозиція не відповідає умовам запиту цінових пропозицій.

15.2.        Учасник, цінова пропозиція якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом 3 (трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

16.  Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

16.1.        Замовник відміняє торги у разі:

-       відсутності подальшої потреби у закупівлі товару;

-       неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

-       виявлення факту змови учасників;

-       порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;

-       подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

-       відхилення всіх пропозицій згідно з Законом;

-       якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

-       ціна найбільш вигідної цінової пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

-       здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;

-       скорочення видатків на здійснення закупівлі товару.

16.2.        Інформація про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

 

17.  Акцепт пропозиції конкурсних торгів та укладення договору про закупівлю

17.1.        У день визначення переможця замовник акцептує цінову пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

17.2.        Протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця замовник надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а іншим учасникам - повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

17.3.        Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов’язково розміщується на офіційному сайті уповноваженого органу з питань державних закупівель.

17.4.        Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, цінову пропозицію якого було акцептовано, відповідно до умов договору зазначених у запиті, у строк не раніше ніж п’ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

17.5.        Оголошення про результати проведення процедури закупівлі розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

17.6.        Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

17.7.        Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

17.8.        Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю послуги) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю надання послуг не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни таких послуг на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону;

6) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг;

7) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

8) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.

17.9.        Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

17.10.    Істотними умовами договору про закупівлю є:

-       предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);

-       кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх  якості порядок здійснення оплати;

-       порядок здійснення оплати;

-       сума, визначена у договорі;

-       термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт;

-       строк дії договору;

-       права та обов’язки сторін;

-       зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;

-       відповідальність сторін.

17.11.    Основні умови договору про закупівлю визначаються у додатку 6 до запиту цінових пропозицій.

17.12.    У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору про закупівлю, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

17.13.    Договір про закупівлю є нікчемним, у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону.

 

18.  Інша інформація

18.1.        У разі письмової відмови учасника-переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог запиту цінової пропозиції або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом України «Про здійснення державних закупівель»,  замовник визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

18.2.        Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону

18.3.        Під час проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю замовником не вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю відповідно.

 


 

 
Додаток  2
до запиту цінових пропозицій
 

ФОРМА «цінова ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»

(форма[i]*, яка подається учасником на фірмовому бланку)

Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю послуг систем безпеки (ДК 016-2010: 80.20.1) (далі - послуги) згідно з технічними та іншими вимогами замовника.

Вивчивши інструкцію учасникам конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги замовника на наступних умовах:

1.      Загальна ціна послуг систем безпеки за Лотом № _____ становить _________________________________________________ з ПДВ.                                                            

                          (цифрами та прописом)

2.      Термін (строк) надання послуг з 01 (першого) ___________ до 31 (тридцять першого) грудня 2015 року.

3.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, наша пропозиція конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) має силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором про закупівлю.

4.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

5.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель», та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.

6.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до договору про закупівлю, який буде укладено з учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання договору про закупівлю протягом 14 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 3 робочих дні з дати публікації повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені договором про закупівлю.

7.      Ми гарантуємо якість послуг та своєчасність їх надання відповідно до умов, передбачених договором про закупівлю.

_________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)

*Примітки: учасники мають дотримуватись установленої форми.

Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо.

 

 

 

 

 

 

 

 
Додаток  3
до запиту цінових пропозицій

Інформація про учасника

 

1.      Довідка (у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності)), яка містить відомості про учасника:

a)      повне та скорочене найменування учасника;

б)  адреса (юридична та фактична (поштова)) учасника,телефон/факс (для контактів);

в)  керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові, телефон для контактів);

г) юридичний статус та організаційно - правова форма учасника, дата утворення,    

    місце реєстрації, спеціалізація;

д) коротка довідка про діяльність учасника;

ж) уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.

 

2.  Перелік інших документів, які учасник подає у складі цінової пропозиції:

а)  копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірена копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);

б) копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичної особи-підприємця – завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

в) копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);

г) копію свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;

 
 

 
Додаток 4

                                                                                                        до запиту цінових пропозицій

 

Перелік

документів,  які повинен надати Учасник для виключення  підстав,

передбачених ст. 17 Закону

1)  оригінал або завірена учасником копія документа, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису пропозиції (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника учасника тощо). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);

2)  довідка уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, датованої не більше двотижневої давнини відносно дати відкриття пропозицій конкурсних торгів;

3) оригінал або завірена учасником копія довідки органу державної податкової служби про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття цінової пропозиції;

4) довідка (у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності)) про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

5) довідка (у довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності)) про відсутність у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідка про відсутність притягнення учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку);

6) довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності)), про те, що  учасник не перебуває у змові з будь-якою посадовою особою замовника з метою вплинути на прийняття рішення  щодо визначення переможця торгів ( п.1.1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»);

7)  довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності)), про те, що учасник не є пов’язаною особою з іншими учасником (учасниками) конкурсних торгів та не перебуває з ним (ними) у змові ( п.1.3 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»);

8) документальне підтвердження провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме: копія статуту або іншого установчого документу (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту).

 

  

 

 
 
 
Додаток 5
до запиту цінових пропозицій

 

Вимоги

до технічних, якісних характеристик предмету закупівлі

 

        Найменування предмета закупівлі: послуги систем безпеки ДК 016-2010: 80.20.1

Об’єктами охорони  є  окремо визначені приміщення в 10-ти будівлях, 8-ти місцевих загальних судів Черкаської області та та майно яке знаходиться в  середині приміщень і перебуває на балансі замовника.

        Предмет закупівлі поділяється на наступні Лоти:

           Лот №1: Будинок правосуддя м. Черкаси та підземний гараж (Придніпровський районний суд міста Черкаси,  Соснівський районний суд міста Черкаси , Черкаський районний суд)  - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015, в тому числі:
 

Придніпровський районний суд міста Черкаси

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення архіву (підвальне) № 12

44,2

2

Приміщення архіву (підвальне) № 16

66,12

3

Приміщення архіву № 330

10,1

4

Приміщення канцелярії № 304

8,38

5

Приміщення канцелярії № 305

12,57

6

Приміщення службове № 303

59,0

7

Приміщення гаражу (підвальне)

190,3

 

Черкаський районний суд Черкаської області

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення канцелярії № 117

23,3

2

Приміщення архіву № 120

10,1

3

Приміщення архіву № 122

8,6

4

Приміщення архіву (підвальне) № 14

28,9

5

Приміщення архіву (підвальне) № 11

27,3

 

Соснівський районний суд міста Черкаси

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення архіву (підвальне) № 17

30,5

2

Приміщення архіву (підвальне) № 18

38,2

3

Приміщення службове (підвальне) № 8

13,36

4

Приміщення архіву № 215

10,0

5

Приміщення канцелярії № 224

21,9

6

Приміщення архіву б/н

6,0

 
           Лот №2: приміщення у будівлі Золотоніського міськрайонного суду – вул. Шевченка, 76, м. Золотоноша, Черкаська обл., 19700, в тому числі:

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення службове б/н

42,4

2

Приміщення канцелярії № 205

52

3

Приміщення службове № 204

16,5

4

Приміщення службове № 203

23,2

5

Приміщення архіву № 206

8,7

6

Приміщення архіву № 202

31,5

7

Приміщення службове № 207

6,7

8

Приміщення службове № 303

70,6

 
           Лот №3: приміщення у будівлях Смілянського міськрайонного суду – вул. Патріса Лумумби, 15, вул. Свердлова, 94, вул. Канарського, 19, м. Сміла,  Черкаська обл., 20700, в тому числі:

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення архіву б/н (Канарського, 19)

30,4

2

Приміщення канцелярії б/н (П. Лумумби, 15)

47,0

3

Приміщення службове б/н (Свердлова, 94)

38,0

 

 
           Лот №4: приміщення у будівлях  Уманського міськрайонного суду – вул. Коломенська, 18, вул. Садова, 5, м. Умань, Черкаська обл., 20300, в тому числі:    

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Приміщення службове № 12 (вул. Коломенська, 18)

8,8

2

Приміщення канцелярії № 13 (вул.Коломенська,18)

38,0

3

Приміщення службове № 21 (вул. Коломенська, 18)

24,0

4

Приміщення архіву № 22 (вул. Коломенська, 18)

9,1

5

Приміщення архіву № 23 (вул. Коломенська, 18)

38,4

6

Приміщення архіву б/н (вул. Коломенська, 18)

39,1

7

Приміщення службове № 4 (вул. Садова, 5)

31,0

8

Приміщення службове № 4-А (вул. Садова, 5)

11,8

9

Приміщення службове № 5 (вул. Садова, 5)

23,7

 

Лот №5: приміщення у будівлі  Канівського міськрайонного суду – вул. Леніна, 88, 
м. Канів, Черкаська обл., 19000, в тому числі: 

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

Кабінет судді та приймальня №№1,2,3

43,24

2

Кабінет судді та приймальня №№19, 20

33,58

3

Архіви №№14,23,24

24,5

4

Коридор І поверх

50,46

5

Коридор ІІ поверх

80,36

6

Канцелярія цивільних справ №6

13,84

7

Канцелярія кримінальних справ №7

14,07

8

Зал судових засідань №3

32,29

 
Лот №6: приміщення Христинівського районного суду – вул. Леніна, 27А, 
м. Христинівка, Черкаська обл., 20000, в тому числі:    

п/п

Назва приміщення

Площа приміщення,

м2

1

       Канцелярія №1 (І поверх)

18,4

2

Канцелярія №2 (І поверх)

7,9

3

Зал судових засідань 1 №3 (І поверх)

72,6

4

Коридор №1 (І поверх)

28,5

5

Нарадча кімната №5 (І поверх)

3,85

6

Зал судових засідань 2 №6 (І поверх)

17,9

7

Зал судових засідань 3 №7 (І поверх)

42,8

8

Канцелярія  3 №8 (І поверх)

13,9

9

 Коридор №3 (І поверх)

10,0

10

Сходинкова клітина (І-ІІ поверхи)

15,9

11

Коридор №4 (ІІ поверх)

19,5

12

Кабінет судді №11 (ІІ поверх)

20,0

13

Кабінет голови суду №13 (ІІ поверх)

30,2

14

Серверна №14 (ІІ поверх)

7,9

15

Кабінет судді №15 (ІІ поверх)

14,6

16

Приймальна помічників суддів №16 (ІІ поверх)

10,8

17

Кабінет помічника судді №17 (ІІ поверх)

12,3

18

Кабінет помічника судді №18 (ІІ поверх)

10,1

19

Кабінет гол. Спеціаліста з ІТ №19 (ІІ поверх)

19,5

20

 Кабінет помічника судді №20 (ІІ поверх)

12,7

21

 Кабінет керівника апарату №21 (ІІ поверх)

14,1

 

Умови до охорони обєкту:

-надання послуг з охорони будівель та майна, що знаходиться на обєкті охорони та належить замовнику;

-надання послуг охорони визначеного об’єкта, шляхом забезпечення його цілісності і збереження майна, у період знаходження об’єкта під охороною з використанням пультів централізованого спостереження.

          Періодом охорони вважається час з моменту прийняття обєкта під охорону до його зняття з охорони замовником, з автоматичним фіксуванням часу охорони центральним пультом охорони в режимі   ведення цілодобового спостереження за об’єктом.

 

Вимоги до учасника:

1.Учасник повинен мати в своєму складі матеріально-технічну базу, відповідне

спеціальне обладнання, в тому числі:

            - нерухоме майно обладнане спеціальними інженерними мережами;

            - пульт централізованої охорони;

            - спеціальні транспортні засоби груп швидкого реагування;

            -спеціальні засоби безпеки та охорони для особового складу груп швидкого реагування.

           

2. Учасник повинен мати у штаті відповідний персонал, в тому числі:

-цілодобову диспетчерську  службу;

-особовий склад груп швидкого реагування;

-працівників з експлуатації та технічного обслуговування технічних засобів                       

 охорони та сигналізації.

 

         Учасник, який має намір прийняти участь у конкурсних торгах щодо надання послуг систем безпеки може додатково ознайомитися з об’єктами охорони за вищезазначеними адресами.

          Контактні дані службових осіб:

          Придніпровський районний суд міста Черкаси: керівник апарату  Дзюман Леся Валеріївна тел. 0472 314025; 

          Соснівський районний суд міста Черкаси: керівник апарату Ведмідь Катерина Іванівна тел. 0472 313905;

          Черкаський районний суд:  керівник апарату Кваша Софія Сергіївна тел. 0472 454466;

          Золотоніський міськрайонний суд: керівник апарату Наумейко Наталія Іванівна тел. 04737 52469;

          Смілянський міськрайонний суд: керівник апарату Ковальчук Людмила Володимирівна тел. 04733 47327;

          Уманський міськрайонний суд: керівник апарату Михайлюк Наталія Миколаївна

тел. 04744 35777;

           Канівський міськрайонний суд: керівник апарату Дашевський Олександр Володимирович тел. 04736 32133;

           Христинівський районний суд: керівник апарату Школенко Володимир Борисович тел. 04745 60646.

 

 
 
 
 
               
  Додаток 6
до запиту цінових  пропозицій
 

Основні (істотні) УМОВИ ДОГОВОРУ

1.      Предмет Договору

На умовах, визначених Договором, учасник-переможець (надалі – Виконавець) надає Замовнику  послуги систем безпеки (ДК 016-2010: 80.20.1)   ( надалі – послуги).

2.      Кількість товару.

Обсяги послуг систем безпеки визначаються відповідно до кожного лоту окремо. Обсяг послуг може бути змінений протягом дії Договору, залежно від реального фінансування видатків та потреб Замовника.

 

3.      Права та обов’язки сторін

Визначаються та детально конкретизуються права та обов’язки Виконавця та Замовника.

Виконавець зобов'язаний:

    а)надати послуги, визначені в Договорі, належної якості;

    б) відшкодувати Замовнику збитки в разі невиконання або неналежного виконання

своїх  зобов'язань.

Виконавець має право:

а) на одержання плати за послуги;

б) на відшкодування збитків, заподіяних неправомірними діями Замовника.

5.3. Замовник зобов'язаний:

а) прийняти послугу за актами виконаних робіт;

 б) своєчасно оплатити за надані послуги;

 в) відшкодувати Виконавцю збитки в разі невиконання або неналежного виконання своїх  зобов'язань.

Замовник має право:

а) на отримання послуг в обсягах та в строки, передбачені цим Договором;

б) на відшкодування збитків, заподіяних неправомірними діями Виконавця.

в) зменшувати обсяг послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків, а також зменшувати обсяг закупівель послуг у разі збільшення ціни за послуги в зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом підписання відповідної додаткової угоди до нього.

 

4. Строк надання послуг

Визначається строки (терміни) надання послуг.

5. Ціна Договору

Визначається ціна Договору у валюті платежу – гривні.

Ціна послуги може бути змінена у разі: зміни курсу іноземної валюти, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції;

ціна послуги може бути змінена не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни таких послуг на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.

За погодженням Сторін ціна послуги може бути змінена в бік зменшення (без зміни обсягів послуги).

 

1.      Умови розрахунків

Визначається спосіб, порядок та строки (терміни) розрахунків за Договором.

Всі платежі за Договором виконуються за наявності фінансової можливості Замовника.

При цьому, відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), оскільки згідно з ч.6 ст. 51 Бюджетного кодексу України, будь-які зобов’язання, взяті фізичними та юридичними особами за кошти Державного бюджету України без відповідних бюджетних асигнувань або ж із перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законам про державний бюджет України, не вважається бюджетними зобов’язаннями.

Оплата по договору здійснюється за фактично надані послуги упродовж 10 банківських днів з моменту підписання Акту виконаних робіт.

Платежі за цим Договором здійснюються у безготівковому вигляді шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

 

2.      Якість послуги та гарантійні зобов’язання

Якість послуги повинна відповідати вимогам додатку 1 до Договору.

У разі виникнення претензій щодо неякісного надання послуг відповідальними особами Сторін складається Акт. Виконавець, згідно з Актом, зобов’язаний  протягом 5-ти днів усунути недоліки.

Усі витрати, пов’язані з наданням послуг неналежної якості  несе Виконавець.

Узгодження характеристик та додаткових вимог з якості надання послуг, не передбачених цим Договором, здійснюється Сторонами в окремому порядку шляхом переговорів або здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками сторін та є невідємною частиною цього Договору.

У разі надання послуг неналежної якості, як вимагається умовами Договору, технічними умовами, Замовник має право відмовитися від прийняття послуг i оплати за їх надання, а якщо послуга вже оплачена Замовником – вимагати повернення сплаченої суми.

3.      Відповідальність сторін

Визначається порядок застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) та відшкодування збитків у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням однією із сторін своїх зобов’язань за Договором.

У випадку порушення зобов'язання, що виникає з цього Договору (надалі іменується «порушення Договору»), Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством.

Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.

Сторона, що порушила цей Договір, зобов'язана відшкодувати збитки, завдані таким порушенням, незалежно від вжиття іншою Стороною будь-яких заходів щодо запобігання збиткам або зменшення збитків, окрім випадків коли остання своїм винним (умисним або необережним) діянням (дією чи бездіяльністю) сприяла настанню або збільшенню збитків.     

Сплата Стороною визначених цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством штрафних санкцій (неустойки, штрафу, пені) не звільняє її від обов'язку відшкодувати за вимогою іншої Сторони збитки, завдані порушенням Договору (реальні збитки та (або) упущену вигоду) у повному обсязі, а відшкодування збитків не звільняє її від обов'язку сплатити за вимогою іншої Сторони штрафні санкції у повному обсязі.

Сплата Стороною та (або) відшкодування збитків, завданих порушенням Договору, не звільняє її від обов'язку виконати цей Договір, якщо інше прямо не передбачено чинним в Україні законодавством.

4.      Звільнення сторін від відповідальності

Визначається за яких обставин Сторони можуть бути звільнені від відповідальності за невиконання (неналежне) виконання зобов’язань за Договором.

Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини (умислу чи необережності).

Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.

 

10. Обставини непереборної сили     

Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань по даному            Договору,      якщо   це        виявилось       наслідком обставин непереборної сили: стихійні лиха, пожежі, екстремальні погодні умови, військові дії, рішення уряду та інше.

Сторона, що не в змозі виконати свої зобов'язання по даному Договору, негайно інформує іншу Сторону про початок і кінець дії обставин, що не дозволять виконати умови Договору, проте у будь-якому випадку не пізніше наступного робочого дня після початку або кінця їх дії.

В період дії форс-мажорних обставин Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань по даному Договору.

Сторона, для якої утворилась неможливість виконання зобов'язань по договору, повинна про настання і припинення обставин, що перешкоджають виконанню, зобов'язань, письмово повідомити іншу сторону протягом 24 годин. Належним доказом наявності зазначених обставин, їх тривалість підтверджується довідкою Торгово-промислової палати.

5.      Врегулювання суперечок

Визначаються умови та порядок вирішення спорів та розбіжностей між Сторонами.

Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

6.      Конфіденційність

Визначаються зобов’язання сторін зберігати конфіденційну інформацію, яку вони одержать в зв’язку з виконанням Договору.

Своїм підписом під цим Договором кожна із Сторін відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, № 2297-УІ  надає іншій Стороні згоду (дозвіл) на обробку своїх персональних даних у письмовій та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи в обсязі, що міститься у цьому Договорі, рахунках, актах, накладних та інших документах, що стосуються цього договору, з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, а також підтверджує, що повідомлена про включення персональних даних до бази персональних даних іншої Сторони, права як суб’єкта персональних даних, мету збору цих даних та осіб, яким ці дані передаються.

7.      Строк дії Договору та порядок внесення змін

Визначаються дата вступу Договору в силу, строк дії Договору та порядок його пролонгації (з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері держаних закупівель, у тому числі у випадках зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами ціни Договору про закупівлю) або дострокового розірвання, а також внесення змін до Договору.

Цей Договір набуває чинності з дня підписання  і діє до «31» грудня 2014 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.        

Одностороння  відмова  від  виконання  Договору не допускається.

Строк дії договору та виконання зобов’язань може бути щодо передачі товару може бути продовжений у виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримка фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.

Дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.

8.      Заключні положення

Визначаються мова Договору, порядок врегулювання питань, не передбачених Договором із посиланням на законодавство, порядок обміну кореспонденцією між Сторонами, статус сторін як платників податку, порядок повідомлення про зміну адреси, платіжних реквізитів тощо[3].

 

Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю.

 

____________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)

 
 
  
 
 
Додаток 7
до запиту цінових пропозицій
 
Критерії та методика оцінки

1.      Критерії оцінки.

1.1.               Оцінка цінових пропозицій здійснюється на основі наступного критерію:

 

№ з/п

Назва критерію

Максимально можлива кількість балів

1

Найнижча ціна

100

Всього:

100

2.      Методика оцінки.

2.1.               Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100.

2.2.               За ненадання інформації за будь-яким з критеріїв пропозицію учасника буде відхилено.

2.3.               За надання нечіткої інформації за будь-яким критерієм нарахована кількість балів за ним становитиме 0.

2.4.               Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:

Бц = (Цminоб)х100, де

Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;

Цmin  — найнижча ціна;

Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».

       Кількість балів кожної цінової пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника.

       Переможцем є учасник, чия пропозиція набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів Замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів.       

      Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

 
 

 



[1] Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.

[2] За винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

[3] Зазначений перелік основних умов договору не є вичерпним і може доповнюватись замовником торгів та учасником-переможцем в процесі проведення переговорів до укладення Договору про закупівлю