flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Документація конкурсних торгів

 

 

 

 

ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

територіальне управління Державної судової адміністрації України          у  Черкаській області     

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

        Протокол комітету з конкурсних торгів

 

         від «02» квітня 2015 року № 35

 

 

 

 

 

       

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

на закупівлю

виробів канцелярських паперових

ДК 016-2010: 17.23.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Черкаси – 2015

 

I. Загальні положення 

1.1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів 

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 10.04.2014
№ 1197-
VI «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом 

1.2. Інформація про замовника торгів 

  

повне найменування 

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області

місцезнаходження

буд. 316, вул. Гоголя, м. Черкаси, Україна, 18015

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками 

Гапоненко Наталія Михайлівна – заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності; секретар комітету з конкурсних торгів; адреса: каб. 131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015,  телефон (0472) 37-62-50, факс (0472) 373341 n_gaponenko@ck.court.gov.ua.

1.3. Інформація про предмет закупівлі 

   

найменування предмета закупівлі 

Вироби канцелярські паперові ДК 016-2010: 17.23.1

 

вид предмета закупівлі 

Вироби з паперу

місце де повинні бути надані послуги, їх обсяги (п.5 ч.2 ст.22 Закону)

каб. 128, вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, територіальне управління ДСА України у Черкаській області.

Обсяги закупівлі виробів канцелярських паперових викладені в Додатку 6 цієї документації.

Cтрок надання послуг 

травень - грудень 2015 року

1.4. Процедура закупівлі 

Відкриті торги 

1.5. Недискримінація учасників 

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах 

1.6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів 

Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України – гривня.

Розрахунки за товар здійснюються у національній валюті України згідно з договором про закупівлю

1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів 

Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

Якщо учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів та внесення змін до неї

2.1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів та внесення змін до неї

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 3 (трьох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін, замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2.2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів 

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів 

3.1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) 

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи учасника.

Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів щодо предмета закупівлі визначеного згідно умов цієї документації конкурсних торгів.

Пропозиція конкурсних торгів по кожному лоту формується окремо і подається  в окремо запечатаному конверті.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути прошиті, пронумеровані та містити підписи уповноваженої особи учасника а також відбитки печатки. На останній сторінці пропозиції місце прошивки аркушів пропозиції конкурсних торгів повинно бути проклеєно та скріплено аркушем паперу, на якому повинен бути  напис про кількість сторінок у пропозиції, підпис уповноваженої посадової особи учасника, дата та відбиток печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-          повне найменування і місцезнаходження замовника;

-          назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

-          назва предмету закупівлі, номер лота;

-          повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

-          маркування: «Не відкривати до 12 травня 2015 року 11 год.00 хв.».

Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, додатки наведені у документації конкурсних торгів.

Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на заробітну плату, страхування та інші витрати.

Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, зокрема, витрати, пов’язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.

Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.

3.2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника 

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:

-          реєстру документів, що знаходяться в пропозиції конкурсних торгів;

-          пропозицію конкурсних торгів за формою (Додатку  2);

-          документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (п.1 Додатку 1);

-          документа, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);

-          документального підтвердження про можливість учасником забезпечити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у довільній формі     (Додаток 6);

-          документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам документації конкурсних торгів (пп. 2-7 Додатку  1);

-          листа-погодження з істотними умовами договору(п.8 Додатку 1);

-          листа-погодження з усіма умовами документації (п.8 Додатку 1).

3.3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається

 

3.4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Замовник повертає забезпечення пропозиції конкурсних торгів учаснику протягом 3 банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів у разі:

- закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зазначеного у документації конкурсних торгів; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем конкурсних торгів;

- відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання;

- закінчення процедури закупівлі у разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, що подали пропозиції конкурсних торгів.

Залежно від виду надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів замовник визначає способи його повернення учаснику процедури закупівлі.

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі:

- відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником після закінчення строку її подання;

- непідписання учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;

- ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після акцепту його пропозиції конкурсних торгів, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією конкурсних торгів.

Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції конкурсних торгів (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі підприємствами, об'єднаннями підприємств не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок підприємства, об'єднання підприємств

3.5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними 

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції конкурсних торгів.

Учасник має право:

- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

- погодитися з вимогою та подовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. 

3.6. Кваліфікаційні критерії до учасників 

Кваліфікаційні критерії для учасників встановлюються відповідно до статті 16 Закону.

Для документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, учасники надають документи визначені в переліку пп. 3-6 Додатку 1.

3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі  зазначена в Додатку 6.

 

3.8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів 

Предмет закупівлі ділиться на 3 лоти

 

3.9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником 

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів 

4.1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:  

  

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів 

Особисто або поштою 

місце подання пропозицій конкурсних торгів 

каб.131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015 

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час) 

12 травня  2015 року  10-00 годин

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.

4.2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

 

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів 

каб.122, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015  

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 

12 травня 2015 року 11 год. 00 хв.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця 

5.1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

Замовник може попросити учасника розтлумачити або прокоментувати його пропозицію конкурсних торгів з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.

Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

До детального оцінювання пропозицій замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-          - підписана належним чином;

-          - відповідає вимогам документації конкурсних торгів.

Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів.

Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

Під час оцінки замовником пропозицій конкурсних торгів використовуються критерії та методика, зазначені у Додатку № 7.

Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

5.2. Виправлення арифметичних помилок 

Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:

  -при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

  -при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи учасника на такі виправлення.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

5.3. Відхилення пропозицій конкурсних торгів 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону.

Відповідно до статті 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

а) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;

б) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

в) виявлено факт участі учасника у змові;

г) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

д) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником або учасником попередньої кваліфікації представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

ж) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

з) учасником  не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;

є) учасник або учасник попередньої кваліфікації визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

ї) учасник або учасник попередньої кваліфікації має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

к) учасник або учасник попередньої кваліфікації не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів, кваліфікаційної пропозиції із зазначенням підстави надсилається учаснику або учаснику попередньої кваліфікації, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5.4. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5.5. Інша інформація

 

5.5.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів

Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою).

5.5.2. Відповідальність та витрати учасників при проведенні процедури закупівлі

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.

5.5.3. Порядок вивчення пропозицій конкурсних торгів

Замовник вивчає пропозиції конкурсних торгів з метою визначення, що:

а) пропозиція конкурсних торгів відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників, зазначеним у Документації конкурсних торгів;

б) пропозиція конкурсних торгів відповідає вимогам Закону;

в) пропозиція конкурсних торгів відповідає умовам Документації конкурсних торгів.

г) пропозиція конкурсних торгів оформлена та підписана належним чином.

5.5.4. Оскарження процедури закупівлі

Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю 

6.1. Терміни укладання договору  

У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника - переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднювати   веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

6.2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю 

Істотні умови договору визначаються згідно вимог статей 40 Закону та відповідно до вимог документації конкурсних торгів.

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, вимог Додатку 8 з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю послуги) переможця процедури закупівлі.               Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника   відповідності до частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України).;

2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

3) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

Істотними умовами договору про закупівлю є:

- предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);

- кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості;

- порядок здійснення оплати;

- сума, визначена у договорі;

- термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт;

- строк дії договору;

- права та обов'язки сторін;

- зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;

- відповідальність сторін.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю 

Забезпечення виконання договору не вимагається

                                                                                                                       

                                                                                                                                         Додаток  1

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

 ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

 

1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, щодо підпису пропозиції конкурсних торгів

1.1. Документ, підтверджуючий повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір (один з наступних документів):

-виписка з протоколу засновників про призначення директора (генерального директора, президента, інше);

-копія наказу про призначення директора;

- довіреність;

- доручення.

2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства

 

2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

г) відповідність вимогам  

2.2. Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу.

2.3. Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в якому підтверджено статус відомостей про Учасника).

2.4. Завірена учасником копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП).

2.5. Завірена учасником копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або нотаріально завірена копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.

2.6. Завірена учасником копія ліцензії Міністерства внутрішніх справ України  на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею.

2.7. Копія паспорту (для фізичних осіб).

2.8. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

2. Документи, які повинен подати Учасник, для підтвердження того, що він не має заборгованості по сплаті податків, зборів і обов’язкових платежів

2.3. Оригінал довідки ДФС про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), які учасник сплачує/відраховує під час здійснення ним своєї діяльності, чинні на момент розкриття пропозицій.

3. Документи, які повинен подати Учасник про наявність обладнання та  матеріально-технічної бази

3.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно Додатку 3).

4. Документи, які повинен подати Учасник про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

3.2. Довідка про наявність працівників суб’єкта підприємницької діяльності, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з реалізацією виробів канцелярських паперових згідно встановленої форми Додаток 4.

5. Документи, які повинен подати Учасник про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

5.1. Довідка про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір, адреса, сума договору, термін виконання договору.( Додаток 5).

5.2. Наявність досвіду з  реалізації виробів паперових (надати  не менше 2-ох копій договорів).

5.3. Оригінали відгуків (рекомендацій) від Замовників (не менше 2-ох відгуків).

6. Документи, які повинен подати Учасник про наявність фінансової спроможності

 

6.1. Копія балансу за останній звітній період (2014 рік) (форма Ф-1 «Баланс») – для юридичних осіб.

6.2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2014 рік)  (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») – для юридичних осіб.

6.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2014 рік) (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів») – для юридичних осіб.

6.4. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, станом не більше 2-х тижневої давності відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

7. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

7.1.Оригінал або нотаріально завірена копія Довідки з питань банкрутства, видану Державною реєстраційною службою при Міністерстві Юстиції України за місцем реєстрації підприємства  не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом.

7.2. Довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про відсутність у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

7.3. Довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про те, що учасник не перебуває у змові з будь-якою посадовою особою замовника з метою вплинути на прийняття рішення  щодо визначення переможця торгів( п.1.1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»).

7.4. Довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про те, що учасник не є пов’язаною особою з іншими учасником (учасниками) конкурсних торгів та не перебуває з ним (ними) у змові ( п.1.3 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»).

 

8. Інші документи

лист-погодження з істотними умовами договору;

лист-погодження з умовами документації конкурсних торгів.

 

 

Якщо учасник торгів не в змозі надати будь-який документ (довідку), який вимагається Замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то він повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням причини.

 

 

* Примітки:

а) усі документи, повинні бути завірені відповідно до вимог даної Документації;

б) у разі необхідності, Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;

в) документи, які не передбачені чинним Законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток  2

 

 

«ФОРМА «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»

(форма[i]*, яка подається учасником на фірмовому бланку)

Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю виробів  канцелярських паперових (ДК 016-2010: 17.23.1)  (далі - вироби) (згідно з технічними та іншими вимогами замовника).

Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги замовника на наступних умовах:

1.      Загальна ціна виробів  канцелярських паперових (ДК 016-2010: 17.23.1)  за Лотом №_____ становить _________________________________ з ПДВ.                                                            

                                                        (цифрами та прописом)

2.      Термін (строк) надання послуг з 01 (першого) ___________ до 31 (тридцять першого) грудня 2015 року.

3.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

4.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

5.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.

6.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю протягом 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

7.      Ми гарантуємо якість та своєчасність постачання виробів відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.

_________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)

*Примітки: учасники мають дотримуватись установленої форми.

Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо.


                                                                                                                              Додаток  3

 

Довідка

про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

 

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда, тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

М.П.*

 

 

Додаток  4

 

Довідка

про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо постачання виробів  канцелярських паперових

станом на «____» ________________2015 року

п/п

Прізвище та ініціали

Посада, професія

 

Освіта та спеціальність, розряд

Стаж роботи, років

на підприємстві учасника

за

спеціальністю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

 М.П.*

 

 

 

                                                                                                                            Додаток  5

 

Довідка

про досвід виконання аналогічних договорів з продажу

виробів канцелярських паперових

станом на «____» ________________2015 року

 

 п/п

Назва замовника,  адреса, контактний телефон /факс, e-mail

Назва послуги

Дата та номер договору

Загальна вартість, грн.

Період виконання (початок/ кінець)

Стан виконання договору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б.)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

М.П*

  

 

 

Додаток 6

 

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі

 

Лот №1-Папір для копіювання, друкування, писання, в тому числі клейкий.

Папір для копіювання, друкування.

Технічна характеристика паперу для копіювання та друкування:

 Властивості, одиниці виміру

Стандарт

Показники

Маса (щільність), г/ м2

ISO 536

80

Товщина листа паперу, мікрон

ISO 534

105 + 2

Білизна, %

СІЕ

155 + 10

Яскравість, %, не менше

ISO 2470

98

Непрозорість, %, не менше

ISO 2471

91

Шорсткість (гладкість), ml/min,

ISO 8791-2

200-250

Жорсткість, %, не менше  md

                                             cd

ISO2493

110

45

Вогкість, %

ISO 287

4,5 + 0,2

Коефіцієнт тертя

ISO 15359

0,075

Розмір листа паперу, мм

А-4

210 х 297

 

Листи паперу мають бути однорідні по товщині та структурі. Папір повинен відповідати встановленим державним вимогам та стандартам, в т.ч. по екологічній безпеці.

Папір повинен відповідати вимогам їх технічних умов  ДСТУ 3125-95 «Папір та картон. Вироби білові та канцелярські» та  ДСТУ EN 12281:2008 «Папір для друкування та канцелярський. Вимоги до копіювального паперу застосованого в процесі перенесення зображення сухим способом».

Листи паперу повинні бути запаковані у пачки. Кількість листів паперу у одній пачці – 500 шт. Кількість паперу (копіювального, друкарського) для закупівлі : 9800 пачок.

 

Папір для писання А-4 (210х297), масою (щільністю) не нижче 45 г/м2 , кількість паперу для закупівлі - 300 пачок (500 листів у пачці).

Папір для писання (90х90), масою (щільністю) не нижче 60 г/м2, кількість паперу для закупівлі: 700 блоків по 1000 шт. аркушів у блоці.

Папір для писання, клейкий (76х76), масою (щільністю) не нижче 60 г/м2,  кількість паперу для закупівлі: 700 блоків по 100 шт. аркушів у блоці.

 

Лот №2 – Конверти поштові з логотипом, конверти для носіїв інформації оптичних (компакт-дисків), листівки вітальні до свят і подій.

Конверти поштові з логотипом.

Вид предмету закупівлі: пакет з паперу для вкладання, зберігання і пересилки паперів та інших плоских предметів з нанесеною друкарським способом у лівому верхньому куті інформації про відправника.

Технічна характеристика конвертів поштових з логотипом:

1)      конверти поштові повинні відповідати стандарту ISO 269-85 та наступним параметрам:

а) конверт стандарту С4 розмір: 229x324 мм.;

б) конверт стандарту С5 розмір: 162x229 мм.;

в) конверт стандарту С6 розмір: 114х162 мм.

       2)  конверти поштові повинні бути виготовлені з паперу білого кольору, масою (щільністю)   г/м 2  не нижче 80 (ISO 536) для конвертів стандарту С6, С5, не нижче 90 стандарту С4;

       3)  конверти поштові повинні бути самоклеючі з силіконовою стрічкою, з верхнім розташуванням клапана, у яких згин клапана збігається з верхнім (довгим) краєм конверта щодо його лицьової сторони.

       4)  на конвертах поштових в лівому верхньому куті друкарським способом повинен бути нанесений логотип зазначений у п. 8 цього розділу;

5)      для конвертів поштових стандарту С6 (114х162)  розмір рамки для розміщення логотипу повинен бути 60х30 мм,   шрифт 14 в один чорний колір, найменування юридичної особи виділяється жирним шрифтом;

6)      для конвертів поштових стандарту С5 (162x229), С4 (229x324), розмір рамки для розміщення логотипу  повинен бути 70х40 мм, шрифт 18 в один чорний колір, найменування юридичної особи виділяється жирним шрифтом;

7)      приклад оформлення логотипу на конверті поштовому:

а) для конвертів стандарту С6                 б)  для конвертів стандарту С5, С4 

 

Черкаський районний суд

Черкаської області

вул. Гоголя, 316

м. Черкаси

18015

Черкаський районний суд

Черкаської області

вул. Гоголя, 316

м. Черкаси

18015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8)      кількість конвертів поштових з логотипом, які плануються для закупівлі:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Інформація, що повинна зазначатися як  логотип

Кількість конвертів С6 з логотипом, шт.

Кількість конвертів С5 з логотипом,  шт.

Кількість конвертів С4 з логотипом, 

шт.

1

2

3

4

5

1

Ватутінський міський суд

Черкаської області

вул. Будівельна, 1

 м. Ватутіне

20250

6500

900

700

2

Городищенський районний суд Черкаської області

вул. Першого Травня, 9

м. Городище

19500

10000

1600

1200

1

2

3

4

5

3

Драбівський районний суд

Черкаської області

вул. Шевченка, 13

смт. Драбів

19800

8500

1200

1000

4

Жашківський районний суд Черкаської області

вул. Чапаєва, 8

м. Жашків

19200

8500

1200

1000

5

Звенигородський районний суд Черкаської області

пр-т. Шевченка, 12-а

м. Звенигородка

20200

10000

1600

1000

6

Золотоніський міськрайонний суд Черкаської області

вул. Шевченка, 76

м. Золотоноша

19700

15500

2700

1700

7

Кам’янський районний суд

Черкаської області

вул. Пушкіна, 45

м. Камянка

20800

8500

1200

1000

8

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

вул. Леніна, 86

м. Канів

19000

14000

2000

1500

9

Катеринопільський районний суд Черкаської області

вул. Петровського, 38

смт. Катеринопіль 20500

8500

1200

1000

10

Корсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області

вул. Гагаріна, 61/4

м. Корсунь-Шевченківський

19400

8500

1200

1000

11

Лисянський районний суд

 Черкаської області

вул. Кірова, 4

смт. Лисянка

19300

8500

1200

1000

1

2

3

4

5

12

Маньківський районний суд Черкаської області

вул. Леніна, 8

смт. Маньківка

20100

8500

1200

1000

13

Монастирищенський районний суд            Черкаської області

вул. Леніна, 98

с. Старе Місто

Монастирищенський район

19100

8500

1200

1000

14

Смілянський міськрайонний суд Черкаської області

вул. П. Лумумби, 15

м. Сміла

20700

23000

5000

2200

15

Тальнівський районний суд Черкаської області

вул. Соборна, 42

м. Тальне

20400

8500

1200

1000

16

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

вул. Коломенська, 18

м. Умань

20300

28000

5300

2700

17

Христинівський районний суд Черкаської області

вул. Леніна, 27А,                     м. Христинівка

20000

8000

1300

750

18

Чигиринський районний суд Черкаської області

вул. Грушевського, 23

м. Чигирин

20900

7500

1100

750

19

Чорнобаївський районний суд Черкаської області

вул. Леніна, 134

смт. Чорнобай

19900

14000

2000

1500

20

Шполянський районний суд Черкаської області

вул.  Леніна,  36-б

м. Шпола

20600

8500

1200

1000

21

Придніпровський районний суд  міста Черкаси

вул. Гоголя, 316

м. Черкаси

18015

33500

5500

3200

22

Соснівський районний суд

міста Черкаси

вул. Гоголя, 316

м. Черкаси

18015

34500

6000

3500

23

Черкаський районний суд

Черкаської області

вул. Гоголя, 316

м. Черкаси

18015

14000

2000

1500

24

Всього

303500

49000

32200

 

Загальна кількість конвертів з логотипом

384700

 

Конверт для носіїв інформації оптичних (компакт-дисків).

Вид предмету закупівлі: пакет з паперу для вкладання і зберігання компакт-дисків розміром  127х127 мм.

Конверти повинні бути виготовлені з суцільного паперу білого або сірого кольору без будь яких написів щодо виробника чи зображень рекламного характеру. Конверти повинні мати клапан з можливістю фіксації для недопущення випадіння диска.

Кількість конвертів для носіїв інформації оптичних (компакт-дисків), що планується до закупівлі: 100000 шт.

 

Лот №3 -  Швидкозшивачі, папки на «справи», щоденники, зошити паперові.

Технічна характеристика частин предмету закупівлі:                                                                                                                                    

Назва частини предмету закупівлі

 

Розмір (формат)

 

Кількість аркушів

Кількість для закупівлі

Матеріал, елементи оформлення

1

2

3

4

5

Швидкозшивачі картонні

315х230

х

20000

картон хром ерзац, щільність не менше 200 гр./м2, написи українською мовою, колір – білий, сірий

Папки на зав’язках

310х230

х

800

картон хром ерзац, щільність не менше 200 гр./м2, написи українською мовою, колір – білий, сірий

1

2

3

4

5

Щоденники

200х150

150

200

папір білий не менше 80 гр./м2,  в лінійку,  обкладинка ПВХ, не датовані, мова – українська, наявність інформаційного блоку та закладки

Зошити паперові

200х165

48

700

папір білий не менше 70 гр./м2,  в клітинку 5х5 мм

Зошити паперові на пружині

200х145

48

700

папір білий не менше 70 гр./м2, в клітинку 5х5 мм

Книги канцелярські

А4

96

55

обкладинка картон, папір білий не менше 60 гр./м2 , ліновані,

Сегрегатори

А4, 50 мм

х

250

обкладинка картон, колір однорідний (синій, чорний, зелений, червоний), без написів та реклами

Сегрегатори

А4, 70 мм

х

250

обкладинка картон колір однорідний (синій, чорний, зелений, червоний), без написів та реклами

 

Листівки до свят і подій.

Вид предмету закупівлі: Листівка складена, на цупкому крейдованому папері, щільністю 300г/м2, один біг,  формату А6, розміром 150 х 200 мм. На лицьовій стороні листівки знаходиться  повноформатне зображення, а її зворотна частина призначена для написання вітального тексту. Повноформатні зображення листівок повинні відповідати наступним тематикам: «З Днем народження» , «З професійним Святом»,  «З Днем незалежності України»,  «З Новим роком»,  «З Днем Конституції», «З Святом».

Листівка повинна бути в поштовому конверті відповідного розміру. На лицьовій частині конверту, повинні бути місця для  написання  адреси отримувача та відправника, а також місце для наклеювання поштової марки.

Кількість листівок, що плануються до закупівлі – 300 шт., в тому числі за тематикою повноформатних зображень:

а) «З Днем народження» - 100 шт.;

б) «З професійним святом» - 50 шт.;

г) «З Днем незалежності України» - 30 шт.;

д) «З Новим роком» - 30 шт.;

е) «З Днем Конституції» -  30 шт.;
є) «З Святом» - 30 шт.;

ж) «З Різдвом Христовим» - 30 шт.

 

  

 

 

Додаток 7

 

Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів

1.      Критерії оцінки.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв

№ з/п

Назва критерію

Максимально можлива кількість балів

1

Найнижча ціна

100

Всього:

100

2.      Методика оцінки.

2.1.               Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100.

2.2.               Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:

Бц = (Цminоб)х100, де

Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;

Цmin  — найнижча ціна;

Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».

Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

  

 

 

 

 

 

Додаток  8

Основні умови Договору про закупівлю

1.      Предмет Договору

На умовах, визначених Договором, учасник-переможець (надалі - Продавець) передає Замовнику (надалі - Покупцю) виробів  канцелярських паперових (ДК 016-2010: 17.23.1)  (далі - товар).

2.      Права та обов’язки сторін

Визначаються та детально конкретизуються права та обов’язки Покупця та Продавця.

3.      Порядок приймання-передачі

Визначається строки (терміни) передачі товару.

4.      Ціна Договору

Визначається ціна Договору у валюті платежу – гривні.

5.      Умови розрахунків

Визначається спосіб, порядок та строки (терміни) розрахунків за Договором.

Всі платежі за Договором виконуються за наявності фінансової можливості Продавця.

При цьому, відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), оскільки згідно з ч.6 ст. 51 Бюджетного кодексу України, будь-які зобов’язання, взяті фізичними та юридичними особами за кошти Державного бюджету України без відповідних бюджетних асигнувань або ж із перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законам про державний бюджет України, не вважається бюджетними зобов’язаннями.

6.      Гарантійні зобов’язання

Визначаються гарантійні зобов’язання Продавця/Сторін.

7.      Відповідальність сторін

Визначається порядок застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) та відшкодування збитків у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням однією із сторін своїх зобов’язань за Договором.

8.      Звільнення сторін від відповідальності

Визначається за яких обставин Сторони можуть бути звільнені від відповідальності за невиконання (неналежне) виконання зобов’язань за Договором.