flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Документація конкурсних торгів

 

 

ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

територіальне управління Державної судової адміністрації України          у  Черкаській області     

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

        Протокол комітету з конкурсних торгів

 

         від «27» березня  2015 року № 33

 

 

 

 

 

       

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

на закупівлю послуг

з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування

(ДК 016-2010: 95.11.1)


 

 

 

 

 

 

Черкаси – 2015

 

 

 

I. Загальні положення 

1.1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів 

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 10.04.2014
№ 1197-
VI «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом 

1.2. Інформація про замовника торгів 

  

повне найменування 

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області

місцезнаходження

буд. 316, вул. Гоголя, м. Черкаси, Україна, 18015

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками 

Гапоненко Наталія Михайлівна – заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності; секретар комітету з конкурсних торгів; адреса: каб. 131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015,  телефон (0472) 37-62-50, факс (0472) 373341 n_gaponenko@ck.court.gov.ua.

1.3. Інформація про предмет закупівлі 

   

найменування предмета закупівлі 

Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування              (ДК 016-2010: 95.11.1)

вид предмета закупівлі 

Відновлення, заправка картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв, ремонт, технічне обслуговування, комп’ютерів, серверів, принтерів, копіювальних апаратів  багатофункціональних пристроїв, сканерів, джерел безперебійного живлення, систем фіксування судового процесу 

місце де повинні бути надані послуги, їх обсяги (п.5 ч.2 ст.22 Закону)

Місцеві загальні суди Черкаської області (Додаток 9)

Обсяги закупівлі послуг з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування викладені в Додатку 7 цієї документації.

строк надання послуг 

травень - грудень 2015 р.

1.4. Процедура закупівлі 

Відкриті торги 

1.5. Недискримінація учасників 

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах 

1.6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів 

Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України – гривня.

Розрахунки за товар здійснюються у національній валюті України згідно з договором про закупівлю

1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів 

Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

Якщо учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів та внесення змін до неї

2.1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів та внесення змін до неї

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 3 (трьох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін, замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.

У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2.2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів 

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів 

3.1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) 

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи учасника.

Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів щодо предмета закупівлі визначеного згідно умов цієї документації конкурсних торгів.

По кожній частині (лоту)  пропозиція конкурсних торгів формується окремо і подається в окремо запечатаному конверті.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути прошиті, пронумеровані та містити підписи уповноваженої особи учасника а також відбитки печатки. На останній сторінці пропозиції місце прошивки аркушів пропозиції конкурсних торгів повинно бути проклеєно та скріплено аркушем паперу, на якому повинен бути  напис про кількість сторінок у пропозиції, підпис уповноваженої посадової особи учасника, дата та відбиток печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

-          повне найменування і місцезнаходження замовника;

-          номер лота (якщо предмет закупівлі ділить на лоти), назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

-          номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

-          повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

-          маркування: «Не відкривати до 30 квітня 2015 року 11 год.00 хв.».

Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, додатки наведені у документації конкурсних торгів.

Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрати на заробітну плату, страхування та інші витрати.

Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.

До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, зокрема, витрати, пов’язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.

Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.

3.2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника 

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:

-          реєстру документів, що знаходяться в пропозиції конкурсних торгів;

-          пропозицію конкурсних торгів за формою (Додатку  2);

-          документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (п.1 Додатку 1);

-          документа, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);

-          документального підтвердження про можливість учасником забезпечити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у довільній формі     (Додаток 7);

-          документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам документації конкурсних торгів (пп. 2-7 Додатку  1);

-          листа-погодження з істотними умовами договору(п.8 Додатку 1);

-          листа-погодження з усіма умовами документації (п.8 Додатку 1).

3.3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається

.

3.4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів 

Замовник повертає забезпечення пропозиції конкурсних торгів учаснику протягом 3 банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів у разі:

- закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зазначеного у документації конкурсних торгів; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем конкурсних торгів;

- відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання;

- закінчення процедури закупівлі у разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, що подали пропозиції конкурсних торгів.

Залежно від виду надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів замовник визначає способи його повернення учаснику процедури закупівлі.

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі:

- відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником після закінчення строку її подання;

- непідписання учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;

- ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після акцепту його пропозиції конкурсних торгів, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією конкурсних торгів.

Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції конкурсних торгів (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі підприємствами, об'єднаннями підприємств не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок підприємства, об'єднання підприємств

3.5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними 

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції конкурсних торгів.

Учасник має право:

- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

- погодитися з вимогою та подовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. 

3.6. Кваліфікаційні критерії до учасників 

Кваліфікаційні критерії для учасників встановлюються відповідно до статті 16 Закону.

Для документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, учасники надають документи визначені в переліку пп. 3-6 Додатку 1.

3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі  зазначена в Додатку 7.

 

3.8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів 

Предмет закупівлі ділиться на 23 лоти.

 

3.9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником 

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів 

4.1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:  

  

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів 

Особисто або поштою 

місце подання пропозицій конкурсних торгів 

каб.131, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015 

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час) 

 30 квітня 2015 року  10-00 годин

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

На запит учасника замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження.

4.2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

 

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів 

каб.122, буд. 316, вул. Гоголя,  м. Черкаси, Україна, 18015  

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 

30 квітня 2015 року 11 год. 00 хв.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця 

5.1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію 

Замовник може попросити учасника розтлумачити або прокоментувати його пропозицію конкурсних торгів з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.

Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

До детального оцінювання пропозицій замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-          - підписана належним чином;

-          - відповідає вимогам документації конкурсних торгів.

Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів.

Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

Під час оцінки замовником пропозицій конкурсних торгів використовуються критерії та методика, зазначені у Додатку № 8.

Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

5.2. Виправлення арифметичних помилок 

Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:

  -при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

  -при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи учасника на такі виправлення.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

5.3. Відхилення пропозицій конкурсних торгів 

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону.

Відповідно до статті 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, попередній кваліфікації учасників та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

а) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;

б) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

в) виявлено факт участі учасника у змові;

г) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

д) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником або учасником попередньої кваліфікації представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

ж) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

з) учасником  не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;

є) учасник або учасник попередньої кваліфікації визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику, учаснику попередньої кваліфікації в участі у процедурі закупівлі, та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:

ї) учасник або учасник попередньої кваліфікації має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

к) учасник або учасник попередньої кваліфікації не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів, кваліфікаційної пропозиції із зазначенням підстави надсилається учаснику або учаснику попередньої кваліфікації, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5.4. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.

5.5. Інша інформація

 

5.5.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів

Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою).

5.5.2. Відповідальність та витрати учасників при проведенні процедури закупівлі

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі.

5.5.3. Порядок вивчення пропозицій конкурсних торгів

Замовник вивчає пропозиції конкурсних торгів з метою визначення, що:

а) пропозиція конкурсних торгів відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників, зазначеним у Документації конкурсних торгів;

б) пропозиція конкурсних торгів відповідає вимогам Закону;

в) пропозиція конкурсних торгів відповідає умовам Документації конкурсних торгів.

г) пропозиція конкурсних торгів оформлена та підписана належним чином.

5.5.4. Оскарження процедури закупівлі

Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю 

6.1. Терміни укладання договору  

У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника - переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднювати   веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

6.2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю 

Істотні умови договору визначаються згідно вимог статей 40 Закону та відповідно до вимог документації конкурсних торгів.

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю послуги) переможця процедури закупівлі.               Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника   відповідності до частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України).;

2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

3) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

Істотними умовами договору про закупівлю є:

- предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);

- кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості;

- порядок здійснення оплати;

- сума, визначена у договорі;

- термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт;

- строк дії договору;

- права та обов'язки сторін;

- зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;

- відповідальність сторін.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю 

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю 

Забезпечення виконання договору не вимагається

                                                                                                                         

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

 ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

 

1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, щодо підпису пропозиції конкурсних торгів

1.1. Документ, підтверджуючий повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір (один з наступних документів):

-виписка з протоколу засновників про призначення директора (генерального директора, президента, інше);

-копія наказу про призначення директора;

- довіреність;

- доручення.

2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства

 

2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

г) відповідність вимогам  

2.2. Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу.

2.3. Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в якому підтверджено статус відомостей про Учасника).

2.4. Завірена учасником копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП).

2.5. Завірена учасником копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або нотаріально завірена копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.

2.6. Завірена учасником копія ліцензії Міністерства внутрішніх справ України  на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею.

2.7. Копія паспорту (для фізичних осіб).

2.8. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

2. Документи, які повинен подати Учасник, для підтвердження того, що він не має заборгованості по сплаті податків, зборів і обов’язкових платежів

2.3. Оригінал довідки ДФС про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), які учасник сплачує/відраховує під час здійснення ним своєї діяльності, чинні на момент розкриття пропозицій.

3. Документи, які повинен подати Учасник про наявність обладнання та  матеріально-технічної бази

3.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно Додатку 3).

4. Документи, які повинен подати Учасник про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

3.2. Довідка про наявність працівників суб’єкта підприємницької діяльності, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з наданням послуг з ремонтування комп’ютерів іншого периферійного устаткування згідно встановленої форми Додаток 4.

5. Документи, які повинен подати Учасник про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

5.1. Довідка про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір, адреса, сума договору, термін виконання договору.( Додаток 5).

5.2. Наявність досвіду з  ремонтування комп’ютерів іншого периферійного устаткування (надати  не менше 2-ох копій договорів).

5.3. Оригінали відгуків (рекомендацій) від Замовників (не менше 2-ох відгуків).

6. Документи, які повинен подати Учасник про наявність фінансової спроможності

 

6.1. Копія балансу за останній звітній період (2014 рік) (форма Ф-1 «Баланс») – для юридичних осіб.

6.2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітній період (2014 рік)  (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати») – для юридичних осіб.

6.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період (2014 рік) (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів») – для юридичних осіб.

6.4. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, станом не більше 2-х тижневої давності відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

7. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

7.1.Оригінал або нотаріально завірена копія Довідки з питань банкрутства, видану Державною реєстраційною службою при Міністерстві Юстиції України за місцем реєстрації підприємства  не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом.

7.2. Довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про відсутність у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

7.3. Довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про те, що учасник не перебуває у змові з будь-якою посадовою особою замовника з метою вплинути на прийняття рішення  щодо визначення переможця торгів( п.1.1 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»).

7.4. Довідку, складену в довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про те, що учасник не є пов’язаною особою з іншими учасником (учасниками) конкурсних торгів та не перебуває з ним (ними) у змові ( п.1.3 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»).

 

8. Інші документи

лист-погодження з істотними умовами договору;

лист-погодження з умовами документації конкурсних торгів.

 

 

 

Якщо учасник торгів не в змозі надати будь-який документ (довідку), який вимагається Замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то він повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням причини.

 

 

* Примітки:

а) усі документи, повинні бути завірені відповідно до вимог даної Документації;

б) у разі необхідності, Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;

в) документи, які не передбачені чинним Законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          

 

 

                                                                                                                                            Додаток  2


«ФОРМА «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»

(форма[i]*, яка подається учасником на фірмовому бланку)

Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю послуг з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування  (ДК 016-2010: 95.11.1) (згідно з технічними та іншими вимогами замовника).

Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги замовника на наступних умовах:

1.      Загальна ціна послуг з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування за Лотом №_____ становить _________________________________ з ПДВ.                                                             

                                                                                                     (цифрами та прописом)

2.      Термін (строк) надання послуг з 01 (першого) ___________ до 31 (тридцять першого) грудня 2015 року.

3.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

4.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

5.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.

6.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю протягом 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

7.      Ми гарантуємо якість та своєчасність надання послуг відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.

_________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)

*Примітки: учасники мають дотримуватись установленої форми.

Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо.


                                                                                                                              Додаток  3

 

Довідка

про наявність обладнання та матеріально-технічної бази

 

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда, тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

М.П.*

 

 

Додаток  4

 

Довідка

про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю послуг з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування

станом на «____» ________________2015 року

п/п

Прізвище та ініціали

Посада, професія

 

Освіта та спеціальність, розряд

Стаж роботи, років

на підприємстві учасника

за

спеціальністю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

 М.П.*

 

 

 

                                                                                                                            Додаток  5

 

Довідка

про досвід виконання аналогічних договорів з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування

станом на «____» ________________2015 року

 

 п/п

Назва замовника,  адреса, контактний телефон /факс, e-mail

Назва послуги

Дата та номер договору

Загальна вартість, грн.

Період виконання (початок/ кінець)

Стан виконання договору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ____________________________ (П.І.Б.)

Головний бухгалтер ___________________(П.І.Б.)

М.П*

 

 

 

Додаток 6

 

Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг

 

1.      Заправка картриджів.

    Заправка картриджів включає в себе процес очищення лазерного картриджа від  відпрацьованого тонера та заповнення картриджа новим тонером, що дозволяє подальше використання лазерного картриджа для друку або копіювання.

Заправка картриджа передбачає виконання наступних операцій:

а) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення

    всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень;

б) розбірка картриджа, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;

в) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів,   

    в тому числі втулок, валів;

г) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування 

    контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку 

    (тонера);

д) заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером в обсязі, відповідному

    стандартам виробника картриджа даної моделі;

е) збірка картриджа;

є) тестування картриджа;

ж) пакування картриджа з додаванням аркушу паперу тестової копії.

 

      2. Відновлення картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв.

     Відновлення картриджу - комплекс робіт необхідних для забезпечення повноцінної працездатності картриджу та відповідної якості друку(копій).

      Включає в себе:

а) а) візуальний огляд картриджа на предмет наявності зовнішніх пошкоджень, очищення

    всіх зовнішніх поверхонь картриджа від забруднень;

б) розбірка картриджа, очищення всіх внутрішніх поверхонь картриджа від забруднень;

в) огляд внутрішнього стану картриджа з метою оцінки ступеню механічного зносу вузлів,   

    в тому числі втулок, валів;

г) повне профілактичне очищення, яке включає очищення механізмів, змащування 

    контактів і струменепровідних втулок, очищення бункера від використаного порошку 

    (тонера);

д) обробка тальком циліндра і леза для очищення;

е) виконання робіт по заміні складових частин картриджу (фотобарабану, ракеля, 

    магнітного валу, валу первинного заряду, дозуючого леза, леза для очищення, втулок, ущільнювачів, пружин, шестерень)  в залежності від ступіню їх зносу, змащування деталей;

є)  заправка картриджа якісним, повністю сумісним тонером в обсязі, відповідному

     стандартам виробника картриджа даної моделі;

ж) збірка картриджа;

з) тестування картриджа;

ї) пакування картриджа з додаванням аркушу паперу тестової копії.

 

     Ціна на відновлення картриджу формується Виконавцем , як середнє арифметичне вартості робіт , необхідних для забезпечення неперервної гарантованої працездатності картриджу протягом статистичного циклу, за який проводиться заміна всіх складових частин і не може змінюватись.

     В випадку, якщо реальна середня вартість наданих послуг протягом статистичного циклу перевищує задекларовану ціну відновлення, Виконавець зобов'язується надати всі необхідні послуги за власний рахунок.

      Вимоги до предмета закупівлі: гарантія на надані послуги не менш 3 місяців; наявність вихідного контролю заправлення картриджів; можливість термінового надання послуг, час надання термінових послуг (до 50 картриджів) не більше 3 діб; кількість копій відновленого картриджа повинна відповідати заявленому ресурсу виробника на даний тип картриджа; тонер, який використовується для відновлення картриджів, має бути Statistic Control ™ або рекомендований виробником картриджів еквівалент.

    

      Потреба в закупівлі послуг відновлення, ремонту та технічного обслуговування  картриджів для лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв в розрізі лотів:

 

Лот №1 (Ватутінський міський суд)

№ п/п

 

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ-ка

Віднов-лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

HP laserjet 1018

2

7

3

 

2

Canon LBP 2900

2

4

2

 

3

Xerox phaser 3140

2

7

3

 

4

Canon LBP 3010

1

2

1

 

5

HP laserjet 1000 series

1

4

2

 

6

Samsung ML2250

1

2

2

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF4350d

1

3

2

 

 

Всього:

10

29

15

 


 

Лот №2 (Городищенський районний суд)

№ п/п

 

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов-лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

3

9

5

 

2

Canon LBP 3010

2

4

2

 

3

Canon PIXMA iP 1600

1

2

0

 

4

HP Laserjet 1018

1

6

3

 

5

Canon i–sensys LBP 6020

1

3

2

 

6

HP Laserjet1000 series

1

3

2

 

7

HP Laserjet1200 series

1

2

1

 

8

Samsung ML -1210

1

2

1

 

9

Samsung ML -2250

3

5

2

 

10

XEROX Phaser 3140

2

4

2

 

 

Ксерокси

0

     

1

Canon FC108

1

2

1

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-sensys MF4410

1

3

2

 

2

Canon i-sensys MF4350d

2

11

5

 

3

Canon LaserBase MF3228

1

5

3

 

 

Всього:

21

61

31

 


Лот №3  (Драбівський районний суд)      

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов-лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

HP LJ 1000w

1

6

3

 

2

 НР LJ 1018

1

6

3

 

3

 Canon LBP - 2900

3

15

8

 

4

 Xerox Phaser 3140

2

9

5

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon SmartBase PC 1210D

1

3

1

 

2

КМА Canon ІR 1210*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon LaserBase MF3228

1

3

1

 

 

Всього:

 10

42

21

 

               * - туби не є предметом закупівлі
Лот №4 (Жашківський районний суд)        

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ- ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 3010

2

8

3

 

2

Samsung ML -2250

1

3

2

 

3

Canon LBP - 2900

4

16

7

 

4

Xerox Phaser 3140

1

4

2

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 1210*

1

0

0

 

2

Canon PC 1210 D

1

2

2

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF320

1

2

2

 

2

Canon iR2318*

1

0

0

 

 

Всього:

 12

35

18

 

               * - туби не є предметом закупівлі


Лот №5  (Звенигородський районний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов- лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

2

8

3

 

2

Samsung ML-2250

2

7

3

 

3

Samsung ML-2164

1

6

3

 

4

НР LJ 1018

3

10

3

 

5

НP LJ 1000

1

6

3

 

6

Xerox Phaser 3140

2

8

4

 

7

НР LJ P1102

1

6

3

 

 

Ксерокси


   

0

1

Саnon  PC 1210D

1

2

2

 

2

Canon

1

2

2

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-sensys ME 4350 D

1

2

2

 

2

Canon MF31010

1

2

2

 

 

Всього:

16

59

30

 

 

Лот №6  (Золотоніський міськрайонний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов-лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

7

45

19

 

2

Samsung ML 2250

3

11

5

 

3

Xerox Phaser 3140

2

9

5

 

4

HP LJ 1018

2

9

4

 

5

Canon LBP 3010

2

13

8

 

6

Canon LBP 6020

1

7

4

 

 

Ксерокси


   

0

1

Саnon  PC 1210D

1

3

2

 

 

БФП


   

0

1

Canon IR 2318*

1

0

0

 

2

Canon IR 1018*

1

0

0

 

3

Canon i-sensys MF3010

1

6

4

 

4

Sharp MX-B200

1

2

1

 

 

Всього:

22

105

52

 

               * - туби не є предметом закупівлі


Лот №7  (Кам’янський районний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

  1

Canon LBP 2900

4

10

6

 

  2

HP 1018

1

2

1

 

3

НР 1100

1

2

1

 

4

НР 1000

1

2

1

 

5

НР 1200

1

2

1

 

6

Canon LBP 3010

1

2

1

 

7

XEROX 3140

3

8

5

 

8

Samsung ML-2250

1

2

1

 

9

Canon LBP 810

1

2

1

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 1210*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF 3228

1

6

2

 

2

Canon MF 3010

1

3

1

 

 

Всього:

17

41

21

 

               * - туби не є предметом закупівлі
 

Лот №8  (Канівський міськрайонний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Samsung ML2250

4

15

6

 

2

HP LJ 1000w

2

10

4

 

3

Xerox Phaser 3140

2

6

3

 

4

Canon i-SENSYS LBP-2900

4

14

8

 

5

НР LJ 1018

1

4

2

 

6

Canon i-SENSYS LBP3010

1

2

1

 

7

Canon i-SENSYS LBP6000

1

4

2

 

8

HP LJ 1010

1

4

2

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon Smart Base PC1210D

2

6

4

 

2

Canon iR 1210*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-SENSYS MF4350d

3

14

7

 

 

Всього:

22

79

39

 

      * - туби не є предметом закупівлі


Лот №9  (Катеринопільський районний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

4

16

8

 

2

HP 1000

1

4

2

 

3

Xerox Phaser 3140

1

2

1

 

4

Canon LBP 3010

1

4

2

 

5

HP laserjet 1018

1

4

2

 

6

Samsung ML 2250

1

2

1

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon MF 3228

1

10

5

 

 

Всього:

10

42

21

 

 

Лот №10  (Корсунь-Шевченківський районний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

2

16

8

 

2

Xerox Phazer 3140

1

7

4

 

3

HP LJ 1018

1

3

2

 

4

Canon LBP 810

1

3

2

 

5

Samsung ML2015

1

3

2

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF 4410

1

8

3

 

2

Canon MF 4350d

1

8

3

 

 

Всього:

8

48

24

 


Лот №11 (Лисянський районний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

2

14

7

 

2

HP LJ 1018

1

9

5

 

3

HP LJ 1020

1

9

5

 

 

БФП


   

0

1

Canon LaserBase MF3228

1

8

3

 

 

Всього:

5

40

20

 

 

 

Лот №12 (Маньківський районний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

3

6

3

 

2

Samsung ML-2250

3

6

3

 

3

Xerox Phaser 3140

2

3

2

 

4

HP LaserJet 1018

1

3

2

 

5

HP LaserJet 1000

1

6

3

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon Smart Base PC1210D

1

3

1

 

2

Canon IR1210*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Сanon Laser Base MF 3228

1

3

1

 

2

Сanon MF 4350d

1

3

1

 

 

Всього:

14

33

16

 

      * - туби не є предметом закупівлі


Лот №13 (Монастирищенський районний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

HP Laser Jet 1018

4

16

6

 

2

HP Laser Jet 1020

1

1

1

 

3

HP Laser Jet 1000

1

2

2

 

4

Canon LBP 1120

1

2

1

 

5

Canon LBP 2900

4

8

6

 

6

Canon LBP 810

1

1

1

 

7

Xerox Phaser 3140

2

6

4

 

8

Canon LBP 3010

1

1

1

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-SENSYS MF4350d

1

5

3

 

2

Canon MF4410

1

5

3

 

 

Всього:

17

55

28

 

 Лот №14 (Придніпровський районний суд м. Черкаси)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

  

 

1

Canon LBP 2900

9

75

31

 

2

HP LJ 1018

3

26

15

 

3

Samsung ML-2250

1

11

8

 

4

Canon 3010

2

18

8

 

5

Xerox Phaser 3140

2

18

8

 

6

Xerox Phaser 3122

1

11

7

 

7

Samsung 4220

1

11

7

 

8

HP LJ 1000

1

17

7

 

9

Canon LBP 6020

1

11

5

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon IR-1510*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Samsung ML-4200

2

18

10

 

2

Canon MF4018

1

9

5

 

3

Canon MF3010

1

9

5

 

4

Canon MF4010

1

9

5

 

 

Всього:

27

243

121

 

      * - туби не є предметом закупівлі

 


Лот №15 (Смілянський міськрайонний суд)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ- ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

  1

Canon LBP 2900

11

64

28

 

  2

Samsung 2250

4

24

1

 

3

HP LJ 1018

2

6

6

 

4

HP LJ 1000

2

6

6

 

5

Canon LBP 6020

1

4

3

 

6

XEROX Phaser 3140

2

6

6

 

7

Canon LBP 3010

2

6

6

 

 

Ксерокси


   

0

1

Sharp A5520

1

3

1

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF4320

2

8

6

 

2

Canon MF4410

3

16

8

 

 

Всього:

 30

143

71

 

 

Лот №16(Соснівський районний суд м. Черкаси)

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

  

 

1

Canon LBP 2900

11

145

64

 

2

Canon LBP 3010

3

34

21

 

3

Samsung ML-2250

3

40

23

 

4

Canon LBP 6020

2

39

19

 

5

HP LaserJet 1020

1

11

9

 

6

HP LaserJet 1010

1

11

8

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon IR-1210*

1

0

0

 

2

Samsung 4220

1

12

4

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-sensys MF4350d

1

27

12

 

 

Всього:

24

319

160

 

         * - туби не є предметом закупівлі

 Лот №17  (Тальнівський районний суд)        

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ ка

Віднов лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

3

9

6

 

2

Canon LBP 3010

1

3

1

 

3

HP LJ 1000w

1

5

2

 

4

HP 1020

1

5

2

 

5

HP 1018

1

3

1

 

6

Xerox Phaser 3140

1

3

1

 

7

Samsung ML-2250

1

3

2

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 1210*

1

0

0

 

2

Canon PC 1210D

1

3

1

 

 

БФП


   

0

1

Canon LaserBase MF3228

1

4

3

 

 

Всього:

12

38

19

 

·        - туби не є предметом закупівлі

 

Лот №18(Уманський міськрайонний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Віднов    лення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Canon LBP 2900

11

55

22

 

2

Canon LBP 3010

3

17

11

 

3

 Xerox Phaser 3140

1

4

1

 

4

Canon LBP 6000

4

17

10

 

5

Samsung ML-2250

5

14

10

 

6

Samsung ML-1710

1

3

1

 

7

НР LJ 1018

2

8

4

 

8

НР LJ 1100

2

8

4

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 2318*

1

0

0

 

2

Canon iR 1600*

1

0

0

 

 

Всього:

31

126

63

 

      * - туби не є предметом закупівлі


Лот №19  (Чигиринський районний суд )      

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

HP LJ 1000

1

6

2

 

2

НР LJ 1018

3

16

9

 

3

Canon LBP 2900

1

6

2

 

4

Canon LBP 3010

2

10

7

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 1510*

1

0

0

 

2

Canon iR2318*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF 3010

1

6

2

 

 

Всього:

10

44

22

 

      * - туби не є предметом закупівлі


Лот №20 Чорнобаївський районний суд)      

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправ ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

Samsung ML-2250

2

6

3

 

2

Canon 1120

2

6

3

 

3

Canon LBP 2900

3

8

4

 

4

HP Laser Jet 1018

3

8

4

 

5

HP Laser Jet 1000

1

4

2

 

6

Canon LBP 6020

1

7

2

 

7

HP Laser Jet 1005

1

4

2

 

8

Xerox Phaser 3140

2

9

4

 

9

Konica Minolta Page Pro 1350W

5

10

6

 

 

Ксерокси

0

0

0

0

1

Canon NP 6512*

1

0

0

 

2

Canon PC 1210 D

1

5

3

 

3

Canon IR 1210*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon i-SENSYS MF4350d

1

1

1

 

2

Samsung SCX-4200

1

1

1

 

 

Всього:

 25

69

35

 

      * - туби не є предметом закупівлі

 

Лот №21 (Черкаський районний суд )

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги з ремонтування картриджів

Заправка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

  

 

1

Canon LBP 2900

6

20

9

 

2

Canon LBP 3100

2

8

4

 

3

Samsung ML-2250

4

7

5

 

4

HP 1018

3

5

3

 

5

Xerox 3140

2

2

1

 

 

Ксерокси


   

0

1

Canon iR 1018*

1

0

0

 

 

БФП


   

0

1

Canon MF4410

1

8

4

 

2

Samsung SCX-4220

1

3

1

 

 

Всього:

20

53

27

 

      * - туби не є предметом закупівлі


 Лот №22  (Христинівський районний суд)       

№ п/п

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги

Заправ ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

  1

Canon LBP 2900

1

4

2

 

2

Canon LBP 3010

6

18

11

 

3

HP LJ 1018

2

9

4

 

4

Xerox Phaser 3117

1

4

2

 

5

Xerox Phaser 3140

2

9

4

 

 

БФП


   

0

1

Canon LaserBase MF 4410

1

8

3

 

2

Canon

1

1

1

 

 

Всього:

 14

53

27

 

  

Лот №23 (Шполянський районний суд)

№ п/п

 

Найменування обладнання  (марка, модель, тощо)

Кіль-кість, шт.

Назва послуги

Заправ ка

Відновлення

Ремонт

1

2

3

4

5

6

 

Принтери

 

 

 

 

1

HP Laser Jet 1018

3

20

9

 

2

Xerox Phaser 3140

4

15

7

 

3

HP Laser Jet 1000

1

2

2

 

4

Canon LBP 2900

1

2

1

 

5

Canon LBP 3010

1

2

1

 

 

БФП


   

0

1

Canon Smart BASE PC 1210D

1

2

2

 

2

Canon Laser BASE MF 3228

1

4

2

 

3

Canon IR 1210*

1

0

0

 

 

Всього:

13

47

24

 

      * - туби не є предметом закупівлі

  

 

Ремонт та технічне обслуговування комп’ютерів, серверів, принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв, сканерів, джерел безперебійного живлення, систем фіксування судового процесу здійснюються по мірі виникнення потреби за заявками судових установ. Орієнтовна кількість комп’ютерної техніки представлена в таблиці:

Кількість комп'ютерної техніки для обслуговування судів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лоти

Назва суду

Назва комп'ютерної техніки

Комп'ютер

Сервер

Принтер

Копіюв. апарат

БФП

Система фіксації судового процесу

Сканер

ДБЖ

Лот № 1

Ватутінський міський суд

14

2

9

0

3

1

2

6

Лот № 2

Городищенський районний суд

16

3

16

1

4

3

2

4

Лот № 3

Драбівський районний суд

14

2

8

2

1

2

2

5

Лот № 4

Жашківський районний суд

12

2

9

2

2

3

2

4

Лот № 5

Звенигородський районний суд

18

3

13

2

1

2

2

6

Лот № 6

Золотоніський міськрайонний суд

30

3

19

3

2

5

2

9

Лот № 7

Кам’янський районний суд

14

3

11

2

1

2

3

6

Лот № 8

Канівський міськрайонний суд

25

4

20

5

1

4

3

7

Лот № 9

Катеринопільський районний суд

13

3

8

2

1

2

2

5

Лот № 10

Корсунь-Шевченківський районний суд

15

3

12

2

1

2

2

4

Лот № 11

Лисянський районний суд

14

3

8

2

1

3

2

4

Лот № 12

Маньківський районний суд

13

3

11

2

2

3

2

5

Лот № 13

Монастирищенський районний суд

17

3

17

3

1

2

2

9

Лот № 14

Придніпровський районний суд м. Черкаси

47

4

27

6

1

8

3

10

Лот № 15

Смілянський міськрайонний суд

40

3

9

3

1

2

3

4

Лот № 16

Соснівський районний суд м. Черкаси

53

4

56

3

3

9

2

13

Лот № 17

Тальнівський районний суд

13

2

15

2

1

2

1

7

Лот № 18

Уманський міськрайонний суд

15

3

13

2

1

1

2

6

Лот № 19

Чигиринський районний суд

15

3

23

5

1

10

2

6

Лот № 20

Чорнобаївський районний суд

20

3

17

6

1

4

2

5

Лот № 21

Черкаський районний суд

25

3

9

1

2

2

2

6

Лот № 22

Христинівський районний суд

14

4

13

2

2

3

3

10

Лот № 23

Шполянський районний суд

13

2

30

5

2

9

2

11

Всього

х

559

68

373

63

36

84

50

152

                             

 

Назва комп’ютерної техніки:

а) комп’ютер: Intel Pentium DC E5500 (BX80571E5500) s775, 2.80 GHz, ASUS P5G41T-M LX3 iG41+ІСН7, LGA 775, FSB 1333, DDR3 2048 MB GOODRAM (GR1333 D364L9/2G) 1333MHz, HDD 250GB SAMSUNG (HD253GI /HD253GJ / HD256GJ) SATA II, 7200 об/хв, 16MB, NCQ, або його еквівалент;

 

б) сервер: Intel SC5650 DP, 600 BT Mid Tower, USB AMD FX-6100, 3,3 Ghr, Gigabyte GA-990 XA-UD3 DDR3, 16 GB, 1866 Mhz 2*1024 Gb (Raid 1) з інтегрованим контролером DVD + RW SAMSUNG SH-S223 C/BEBE/SH-222AB/BEBE, або його еквівалент;

-сканер: A4 HP Scan Iet G2410 , або його еквівалент;

 

в) джерело безперебійного живлення: Powercom Black Knight Pro Bnt-600 A, або його еквівалент.

 

д) принтери: HP Laser Jet 1018, Xerox Phaser 3140, HP Laser Jet 1000, Canon LBP 2900,  Canon LBP 3010, Samsung ML-2250, Canon LBP 6020, Xerox Phaser 3140, Konica Minolta Page Pro 1350W

 

е) багатофункціональні пристрої: Samsung ML-4200, Canon MF4018, Canon MF3010, Canon MF4010, Canon Smart BASE PC 1210D, Canon Laser BASE MF 3228, Canon IR 1210

 

є) ксерокси: Canon NP 6512, Canon PC 1210 D, Canon IR 1210

    

    Послуги з технічного обслуговування,  ремонту та відновлення  комп’ютерів, серверів, принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв, сканерів, джерел безперебійного живлення, систем фіксування судового процесу  здійснюються за заявками місцевих загальних судів.

    При наданні послуг Виконавець повинен дотримуватись чинних санітарних норм, норм безпеки та правил з охорони праці і протипожежної безпеки.


 

Додаток 7

 

Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів

1.      Критерії оцінки.

Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв

№ з/п

Назва критерію

Максимально можлива кількість балів

1

Найнижча ціна

100

Всього:

100

2.      Методика оцінки.

2.1.               Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100.

2.2.               Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:

Бц = (Цminоб)х100, де

Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;

Цmin  — найнижча ціна;

Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».

Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

 

 

 

 

 

Додаток  8

Основні умови Договору про закупівлю

1.      Предмет Договору

На умовах, визначених Договором, учасник-переможець (надалі - Виконавець) надає Замовнику послуги з ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування  (ДК 016-2010: 95.11.1)

Послуги, що становлять предмет Договору включають в себе:

¨      заправку та відновлення картриджів для лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв.

¨      ремонт  та технічне обслуговування комп’ютерів, серверів, принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв місцевих загальних судів в обумовлених Договором випадках і на визначений Договором строк.

 

2.      Права та обов’язки сторін

Визначаються та детально конкретизуються права та обов’язки Замовника та Виконавця.

3.      Порядок приймання-передачі

Визначається строки (терміни) надання послуг.

4.      Ціна Договору

Визначається ціна Договору у валюті платежу – гривні.

5.      Умови розрахунків

Визначається спосіб, порядок та строки (терміни) розрахунків за Договором.

Всі платежі за Договором виконуються за наявності фінансової можливості Замовника.

При цьому, відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), оскільки згідно з ч.6 ст. 51 Бюджетного кодексу України, будь-які зобов’язання, взяті фізичними та юридичними особами за кошти Державного бюджету України без відповідних бюджетних асигнувань або ж із перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законам про державний бюджет України, не вважається бюджетними зобов’язаннями.

6.      Гарантійні зобов’язання

Визначаються гарантійні зобов’язання Виконавця/Сторін.

7.      Відповідальність сторін

Визначається порядок застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) та відшкодування збитків у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням однією із сторін своїх зобов’язань за Договором.

8.      Звільнення сторін від відповідальності

Визначається за яких обставин Сторони можуть бути звільнені від відповідальності за невиконання (неналежне) виконання зобов’язань за Договором.

 

  

 

 

 

Додаток 9         

 

Місце надання послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки

       Лот №1: Ватутінський міський суд (вул. Будівельна, 1, м. Ватутіне, Черкаська обл., 20250);
       Лот №2:  Городищенський районний суд (вул. Першого Травня, 9, м. Городище, Черкаської обл., 19500);
       Лот №3:  Драбівський районний суд (вул. Шевченка, 13, смт. Драбів, Черкаська обл., 19800);
       Лот №4: Жашківський районний суд (вул. Чапаєва, 8, м. Жашків, Черкаська обл., 19200);
       Лот №5: Звенигородський районний суд (пр-т Шевченка, 12-а, м. Звенигородка, Черкаської обл., 20200);
       Лот №6:  Золотніський міськрайонний суд (вул. Шевченка, 76, м. Золотоноша, Черкаська обл., 19700);
       Лот №7:  Камянський районний суд (вул. Пушкіна, 45, м. Камянка, Черкаська обл., 20800);
       Лот №8:  Канівський міськрайонний суд (вул. Леніна, 88, м. Канів, Черкаська обл., 19000);
       Лот №9:  Катеринопільський районний суд (вул. Петровського, 38, смт. Катеринопіль, Черкаська обл., 20500);
       Лот №10:  Корсунь-Шевченківський районний суд (вул. Гагаріна, 59, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська обл., 19400);
       Лот №11: Лисянський районний суд (вул. Кірова, 4, смт. Лисянка, Черкаська обл., 19300);
       Лот №12: Маньківський районний суд (вул. Леніна, 8, смт. Маньківка, Черкаська обл., 20100);
       Лот №13: Монастирищенський районний суд (вул. Леніна, 98, м. Монастирище, Черкаська обл., 19100);       
       Лот №14: Придніпровський районний суд м. Черкаси,  (вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, 18015);
       Лот №15: Смілянський міськрайонний суд (вул. Патріса Лумумби, 15, вул. Свердлова, 94, вул. Канарського, 19, м. Сміла,  Черкаська обл., 20700;
       Лот №16: Соснівський районний суд м. Черкаси
       Лот №17: Тальнівський районний суд (вул. Соборна, 42, м. Тальне, Черкаська обл., 20200);
       Лот №18:  Уманський міськрайонний суд (вул. Коломенська, 18, вул. Садова, 5, м. Умань, Черкаська обл., 20300);     
       Лот №19: Чигиринський районний суд (вул. Петра Дорошенка, 47, м. Чигирин, Черкаська обл., 20901);
       Лот №20: Чорнобаївський районний суд (вул. Леніна, 134, смт. Чорнобай, Черкаська обл., 19900);
       Лот №21: Черкаський районний суд 
      Лот №22: Христинівський районний суд (вул. Леніна, 27/А, м. Христинівка, Черкаська обл., 20000);
      Лот №23: Шполянський районний суд (вул. Леніна, 36/б, м. Шпола, Черкаська обл. 20603).