flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Основні функції структурних підрозділів

 

            Територіальне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Головою ДСА України.

 

         Начальник територіального управління:

 1) керує діяльністю територіального управління;

 2) організовує роботу територіального управління та визначає функції заступника начальника та керівників структурних підрозділів, службові обов’язки працівників територіального управління;

 3) представляє територіальне управління в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на державних підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції управління;

 4) у межах компетенції видає накази та контролює їх виконання;

 5) подає Голові ДСА України на затвердження структуру і штатний розпис територіального управління;

 6) призначає на посади за результатами проведеного територіальним управлінням конкурсного відбору відповідно до законодавства про державну службу та звільняє з посад працівників територіального управління;

 7) за поданням голови місцевого суду призначає на посаду керівника апарату місцевого суду, заступника керівника апарату місцевого суду та звільняє їх з посади;

 8) за поданням голови місцевого суду застосовує до керівників апарату суду, їх заступників заохочення або накладає дисциплінарні стягнення відповідно до закону;

 9) присвоює керівнику апарату місцевого суду, його заступнику ранги державного службовця відповідно до законодавства про державну службу;

 10) затверджує за погодженням з головою місцевого суду структуру та штатну чисельність апарату місцевого суду, в межах видатків на утримання відповідного суду;

 11) вносить подання Голові ДСА України про присвоєння рангів державного службовця працівникам територіального управління;

 12) затверджує положення про структурні підрозділи територіального управління;

 13) звітує Голові ДСА України про діяльність територіального управління;

 14) здійснює інші передбачені законом повноваження..

 

 

 Головний спеціаліст з забезпечення

договірної та позовної роботи

 

 

 1) забезпечує ведення претензійно-правової та позовної роботи в управлінні;

 2) забезпечує ведення договірної роботи в управлінні в межах компетенції;

 3) забезпечує ведення роботи по розгляду звернень громадян;

4) організовує ведення роботи з питань оренди приміщень місцевих загальних судів області;

5) приймає участь у роботі тендерного комітету управління, забезпечує виконання поставлених завдань комітету, інформує членів комітету про зміни законодавства у сфері державних закупівель;

6) забезпечує ведення контрольних списків суддів місцевих загальних судів області, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на житловому обліку в ТУ ДСА; вживає заходи та забезпечує юридичний супровід документів щодо придбання та оформлення придбаного житла суддям місцевих загальних судів;

7) забезпечує зберігання, ведення бібліотечного фонду нормативно-правових актів управління, підтримує дані акти в контрольному стані; інформує керівництво та працівників управління про прийняття нових нормативних актів та про зміни в законодавстві;

8) здійснює підготовку висновків з юридичних питань;

9) здійснює виїзні перевірки в місцевих загальних судах з питань ведення бібліотечного фонду судів, систематизації законодавства, з інших питань. У разі необхідності, надає допомогу працівникам місцевих загальних судів, відповідальних за ведення кодифікаційної роботи.

 

 

 

Сектор організаційного забезпечення діяльності судів та судової  статистики.

 

1) організаційне забезпечення діяльності місцевих загальних судів області   (далі – судів області), яке становлять заходи інформаційного та організаційно-технічного характеру, спрямовані на створення умов для повного і незалежного здійснення правосуддя;

2)  внесення пропозицій щодо вдосконалення організаційного забезпечення діяльності судів області;

3)  реалізація державної політики в галузі судової статистики;

4)  збирання, опрацювання, узагальнення та всебічний аналіз статистичної інформації про роботу судів щодо здійснення ними правосуддя;

5)  координує діяльність керівників апарату, вивчає практику організації діяльності судів області, вносить пропозиції щодо її вдосконалення;організовує роботу з ведення судової статистики, діловодства та архіву у судах області;

6)   забезпечує збирання та проводить обробку статистичної інформації, отриманої від судів;

7) забезпечує достовірність, об'єктивність, оперативність та цілісність статистичної інформації;

8)  проводить аналіз показників стану здійснення правосуддя судами області;

9)  забезпечує безкоштовно в установленому порядку статистичною та аналітичною інформацією органи державної влади;

10)   контролює стан діловодства у судах області, надає методичну та практичну допомогу судам з питань організації обліково-статистичної роботи, діловодства та архіву;

 

13)  упроваджує в судах комп'ютеризацію для судочинства, діловодства та інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності;

14)   проводить за результатами роботи судів області вивчення обсягу їх роботи та вносить на розгляд начальника управління обґрунтовані пропозиції щодо можливої зміни кількості суддів та працівників апарату місцевих судів області;

15)  бере участь у здійсненні перевірок у судах області з питань компетенції сектору;

16) здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.     

 

 

 

Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

 

 1) Забезпечує виконання завдань щодо організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контролює дотримання  правил його ведення.

2) Здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю.

3) Розробляє та впроваджує заходи щодо дотримання фінансової дисципліни.

4) Організовує облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву.

 5) Планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату, складає кошторис витрат на утримання та організовує фінансування.

6) Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни. 7) Здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використання фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; дотримання фінансової дисципліни; правильністю нарахування та перерахування податків до бюджетів та інших платежів; дотримання встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань; стягненням у встановлені терміни дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.

8) Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання витратам.

9) Бере участь у роботі юридичних служб з оформлення матеріалів щодо відшкодування втрат від нестач і крадіжок власності; контролює подання в потрібних випадках матеріалів до слідчих і судових органів.

10) Організовує підвищення кваліфікації керівників та фахівців бухгалтерської служби.

11) Здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

 

 

 

Служба по роботі з персоналом

 

 1) забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в апараті ТУ ДСА та надає допомогу консультантам з кадрової роботи місцевих загальних судах області  з цих питань;

2) разом з відповідальними за ведення кадрової роботи в місцевих  загальних судах визначає щорічну потребу  в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців та суддів;

3) здійснює методичне та інформаційне забезпечення роботи кадрових служб місцевих загальних судів області;

4) веде встановлену звітно - облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців, а також склад суддів;

5) проводить роботу з резервом кадрів  апарату судів, вносить начальнику ТУ пропозиції щодо вдосконалення роботи з кадровим резервом означеної категорії;

6) разом з іншими підрозділами ТУ  вивчає  особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті управління, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця, законодавством щодо протидії корупції, вивчає добір і розстановку кадрів в апараті місцевих загальних судів області;

7) приймає від претендентів на посади державних службовців територіального управління відповідні документи та подає їх на розгляд у відповідності з існуючими процедурами;

8) розглядає та вносить на розгляд начальника управління пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах державних службовців, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;

9) оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним  службовцям управління, вносить про це записи до трудових книжок;

10) обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників  апарату управління;

11) розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників управління, веде відповідний облік;

у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни працівників управління, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;

12) своєчасно готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та  призначення пенсії працівникам управління;

здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників управління, надає методичну допомогу відповідальним за ведення кадрової документації в судах з цих питань;

оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника управління, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності та надає їх до відділу планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку управління;

13) готує документи для відрядження працівників управління;

у межах своєї компетенції бере участь у розробленні  штатного розпису та  штатної структури апарату територіального управління, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах територіального управління, надає методичну допомогу з цих питань працівникам кадрової роботи місцевих судів;

14) здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків в управлінні, надає допомогу в проведенні цієї роботи в місцевих судах області;

15) забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, а також  разом з іншими структурними підрозділами управління організує регулярне навчання працівників  апарату управління та апарату судів;

16) разом з іншими керівниками структурних підрозділів здійснює контроль в апараті управління за дотриманням Закону України “ Про  державну службу”  та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби,  вивчає стан цієї роботи в судах та надає методичну допомогу відповідальним за ведення кадрової роботи місцевих загальних судів;

17) здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в апараті управління, вивчає стан цієї роботи в місцевих судах (за потреби);

18) разом з керівниками кадрових підрозділів місцевих загальних судах області здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку особових справ  державних службовців, персонального обліку суддівських кадрів, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної державної комп’ютерної системи “Кадри” та своєчасної підготовки і подання до територіального управління Головдержслужби необхідної інформації на паперових та електронних носіях у встановленому нею порядку;

19) здійснює організаційні заходи щодо забезпечення своєчасного щорічного подання державними службовцями територіального управління та апарату місцевих загальних судів, суддями відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру  та належне їм майно, в тому числі і за кордоном, щодо себе і членів сім’ї ( декларування доходів);

20) розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення , веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції кадрової служби;

проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

 

 

Сектор з питань управлінням об'єктами державного майна

 

 

1) вирішення питань зміцнення матеріально-технічної бази територіального управління;

2) забезпечення господарського обслуговування і належного стану відповідно до правил і норм виробничої санітарії і пожежного захисту приміщень, в яких розташовані структурні підрозділи територіального управління.

3) веде складське господарство, забезпечує прийом, збереження і відпуск товарно-матеріальних цінностей, дотримання правил оформлення складських операцій і здачу первинних прибутково-видаткових документів, забезпечує контроль за дотриманням лімітів на відпуск паперу, канцелярського приладдя тощо, проводить техніко-економічний аналіз, вживає заходи по раціональному використанню матеріальних ресурсів;

4) здійснює контроль за роботою систем опалення, вентиляції, освітлення, створює умови для ефективної роботи працівників територіального управління;

5) вирішує питання забезпечення працівників телефонним зв'язком, засобами організаційно-обчислювальної техніки та обладнання, а також меблями, канцелярським приладдям, інвентарем;

6) вирішує питання технічного обслуговування засобів оргтехніки, забезпечення папером, витратними матеріалами тощо, веде облік роботи і контролює ефективне використання автотранспорту;

7) забезпечує виконання заходів пожежної безпеки і утримання в робочому стані протипожежного інвентарю.

8) здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.